Intrebatorul (I): Ar fi grozav, cred, daca ai putea oferi o explicatie subtila care sa circumscrie ratiunile pentru care ai ales acest nume..
Eu insumi (E): Asa, care e intrebarea?
I (usor enervat, cu degetele mai scurte ale mainii lungi batand nervos undeva in apropierea tastaturii): Pai care sa fie?
E (acelasi, egal cu mine insumi): Ma intrebi pe mine?
I (simuland un zambet): Da, asa cred.
E (vag ironic, politicos): E un lucru bun, sa stii, daca nu ai pareri fixe, preconceptii, certitudinil si eu cred ca..
I (ma intrerupe cu simplitate): Nu inteleg ironia ta; si cand ma gadesc ca totul plecase de la o intrebare
E (egal cu mine insumi): Care intrebare?
I (egal cu mine insumi): Ma intrebi pe mine?
E (la fel, pe un ton mai sus): Da, asa cred –
I (amuzat, comunicand in acelasi timp cu o tipa draguta pe mess): Adica ne invartim in cerc, si ne schimbam, pe rand, unul in celalalt
E (intelegator, ca orice mare ganditor): Domnule, observatia ta e fina, extraordinar de fina si de nietzscheeana
I (dezinteresat, tipa draguta raspunde pozitiv tentativelor de seducere virtuala): stii, chiar trebuie sa te las acum;
E (descumpanit, ramas singur si ingandurat, ca orice mare ganditor): Si care era intrebarea?
I (…): :))

2 thoughts on “De ce “Vanare de vant”?

  1. in sfarsit am ajuns la tipa draguta de pe mess 😀
    cred ca tu insuti si cu tine ar trebui sa mai povestiti asa, din cand in cand. ah , si buna dimineata!

  2. daca as reusi sa ajung si eu la ea, ce bine ar fi! dar eu nu reusesc sa ajung nicaieri, si nu reusesc tocmai cand sunt pe punctul de a ajunge; sau e poate numai viciul meu de perspectiva, imposibilitatea mea funciara de a trai in afara literaturii si altfel decat numai prin ea..in fine..sa nu devin prea sincer (si prea…- nu spun cuvantul)..
    buna dimineata si tie, desi s-a desziuat intre timp..

Leave a Reply

