(Pentru ca melancolia e ca un rau galben, locuit de poeti, si pentru ca sunt melancolic in seara asta, si pentru ca altfel nu s-ar fi putut cu nici un chip!)

la marginea râului galben

locuit de poeţi

murise de sabie

o vagă raţă sălbatică

sufletul ei atârna de mâna ta

ca un arcuş

un dar mijlocit de fumul gros

şi de densitatea sentimentelor

din seara aceea în care timpul se subţia

ca să încapă prin inelul trupului nostru

dumenzeule ce bizar era lângă tine

ce nelinişte şi ce freamăt 

trupul tău rece desprins din îmbrăţişare

mirosind a lumânări şi a psalmi

era o vedere prea tare

pentru ochii mei rari.

3 thoughts on “Psalm

  1. mirobolant si dragut:),se pot numi versuri
    blogul tau imi aduce aminte ca trebuie sa imi perfectionez germana..
    si pe ici,pe colo am descoperit cateva chestii care exista si in exprimarea mea,si asta e interesant:)
    cu bine,

  2. îmi place raţa sălbatică, bizarul, mirosul. Iar la sfârşitul lecturii parcă mă pierd în fumul acela gros 🙂 foarte fain!

Leave a Reply

