nu uitasem o clipă

deasupra mea se leganau

respirandu-mi gandul unu si

gandul doi

palmele tale deschise

boala imi trecuse curând

timpul flutura ca vântul

prin frunze se iveau luminişuri

din partea cealaltă

prin cercul de fum

ne prindeam amândoi în

rotire în joc

începusem de-atunci să presimt

tu tăceai

cum creştea în mine

tainic un minaret

cum mă-îmbolnăvisem

de nesomn de nezăbovire

palmele tale

răsucite spre mine

mă despărţeau de moarte

ca o membrană subţire

prin care se putea privi dincolo

simţeam pe frunte apăsarea lor

mila lor, blanda lor teamă

care mă respira înăuntru

şi mă repeta apoi în afară

ca o fugă ca un joc ca o nezăbovire

simţirile mele erau aşternute

ca un câmp cu o pulbere fină

de flori de zadă

de sub care nu se putea respira

dormitam pe partea cealaltă

timpul foşnea printre gânduri

ca vântul prin frunze

îmbrăţisând de pretutindeni

sufocând pâlpâirea deltei

mele de sânge

prin care mă revărsam în tine

purtând cu mine aglomerări

de plictisuri silă de lume

şi oameni regrete

moartea gândului unu

şi a gândului doi

One thought on “Gandul unu si gandul doi

  1. “sufocând pâlpâirea deltei

    mele de sânge

    prin care mă revărsam în tine…”

    o imagine inedita si surprinzatoare, e foarte reusita.

Leave a Reply

