M-am lamurit si de asta nici nu ma mai straduiesc sa ma folosesc de diacritice. Am inteles sensul profund al zecilor de articole pro-Basescu, pro-PD, pro PD-L, pro PD-L-PSD, etc. Traian Ungureanu va fi noul “catindat” al PD-L la alegerile europarlamentare, alaturi de mai tanara si mai prostuta Elena, cea mereu tarata prin presa de ciuful “succesurilor”. E dincolo de orice dubiu, cel putin pentru mine, cat de greu au atarnat in balanta pentru alegerea facuta “apropierea de valori şi de obiective între programul PDL-ului şi mine […].” (citat din TRU, Cotidianul, 5.03.2009).

Acum e lesne de inteles ca in cazul unui vot uninominal ma va framanta mult imposibilitatea de a vota cu ambii “catindati” din generatia “copiilor lui Basescu”..

apropos, am descoperit o asemanare – in mod cert, singura – intre Basescu si Angelina Jolie: predilectia pentru “infiere”:)

3 thoughts on “M-am lamurit de… Traian Ungureanu

  1. Excelent comentariul, acest Traian Ungureanu mă deprimă de fiecare dată când îl văd. Cred că nu am mai întâlnit de multă vreme un “pupincurist” de talia lui…

  2. si eu m-am lamurit intrand pe acest blog; atat prostie ca nu era nevoie sa citesti..Heidegger

    ramanem cu dreapta vetusta de la Rost si intelectualii verzi-forestieri

    incearca sa mai si gandesti inainte de a arunca tampenii pe blog…

  3. Uite un citat dintr-un articol al lui TRU. E adevarat…din 2007:
    “Daca vom avea uninominal, nu veti mai fi reprezentati.
    Serios? Dar acum sinteti repezentati? Sa vedem. Totul incepe in ziua votului, cind puneti stampila pe o lista. Cine e pe lista nu e treaba dumneavoastra. Asta decid, la centru, partidele, dupa ce organizeaza ditamai Olimpiada cu dar, rubedenii, protejati si datornici.”
    😆

Leave a Reply

