unde ajunsesem. Mda. Sunt satul de grija fata de cuvinte, de atentia cu care trebuie asezate in fraze, sunt satul pana peste cap si mi-e lehaminte. Dar daca am scoate scoate sufletul din cuvinte? Daca le-am face sa gafaie ca niste locomotive violate, daca le-am zdreli de peretii limbii pana s-ar zdrentui si n-ar mai ramane din ele decat o gura stirba care nu poate nici macar sa mai apuce? Daca le-am tarai dupa noi, prin targ, ca o pisica cutiile de conserve legate de coada? Ce frumos ar arata dupa nebunia asta, dupa eliberarea asta de demoni care sa treaca in cuvinte ca altadata in turma de porci sa dea cu ele de pamant, sa le azvarle jos in prapastie. M-am plictisit de grija asta fetidica fata de cuvinte, vreau sa-mi dezbrac manusile chiar daca ar trebui sa-mi jupuiesc pielea pana la os, si osul pana la maduva, numai sa dau de ciotul acela brutal cu care sa storc cuvintele ca pe niste covoare la scuturat. Macar asa, de curiozitate. Bun.

8 thoughts on “declaratie

  1. da… interesant punct de vedere… dar daca am renunta la cuvinte? pur si simplu.. am mima.. am invata sa fim mai sinceri si mai expresivi, am invata sa nu mai purtam masti, ci sa aratam ce gandim, pentru ca altfel nu ne-am putea exprima…

  2. daca am renunta la cuvinte..cat de usor ar fi daca nu ti-ar alerga prin sange, daca nu ar iubi si daca nu ar uri deodata cu tine…asta incerc..sa ma las de cuvinte..dar primul gest e cel de violenta acuta, de zbatere inutila in interiorul vidat al paradoxului ca de cuvinte nu te poti lasa decat cu cuvinte..ultima masca nu se poate niciodata smulge, si asta pentru ca nu poti sti niciodata daca e propriul tau chip sau nu..

  3. ce frumos ti-ai ales cuvintele… 🙂
    mai ales cele din urma.. ultima masca nu o poti smulge pentru ca s-ar putea sa fii tot tu.. un alt eu, o alta persoana cu o alta fata…
    eu invat usor, usor sa ma las de cuvinte.. blogul e doar un alt eu… afara sunt un alt om, care nu alege cuvintele frumos, ci se exprima prin gesturi si emotii. poate ca schimbarea pe care o vreau lumii trebuie sa inceapa de undeva.. si pot fi eu…

  4. din pacate nu m-am putut abtine sa nu le aleg, si asta pentru ca in schimbul asta de vapori virtuali cuvintele sunt ultima noastra masca..sigur, e un risc destul de mic sa reusesc sa fiu sincer, dar nu stiu daca multora le reuseste mai bine:)

  5. Foarte interesant ce ai scris. Chiar mi a placut, este un lucru de meditat, daca nu ar exista cuvintele, eu cred ca totusi ar fi bine sa existe, intr un fel ne am exprima mult mai bine, dar sincer uneori unele persoane nu stiu sa se foloseasca de cuvinte, si aici ma refer la persoanele care nu stiu sa spuna un lucru frumos, sa aprecieze pe cineva, sa spuna pur si simplu o vorba buna, chiar un compliment, intr adevar e trist dar adevarat, dar trebuie sa luam ca atare aceste lucruri, care din pacate nu le putem schimba. Oricum interesanta gandire, bravo!
    Toate cele bune!

Leave a Reply

