M-am gandit mult la lucrul asta; adica la cum se foloseste punct-si-virgula in viata; in scris, mi-am zis, e ingrozitor, dar in viata? cum trebuie sa fie? De fapt ma gandeam la asta ca sa imi distrag atentia de la altceva; de la ziua de ieri, de la scriitura impecabila a zilei de ieri; ieri l-am simtit pe Flaubert mesterind la fiecare clipa saptamani intregi; ieri a fost ca si cand cei mai mari scriitori din lume ar fi fost unul si ar fi scris ziua de ieri, nu cu cuvinte, ci cu lucruri, cu sentimente si cu fapte; un scriitor-dumnezeu a scris ziua de ieri cu semne vii; traim in cea mai frumoasa dintre lumile posibile; si asta ne scapa tot timpul!

Ieri, ca sa revin, s-a sfarsit. Si cu toate astea, cu toate astea; cu toate astea se plimba prin mine ca o dihnaie fericita si beata; iar voi o sa spuneti:

“Ce daca?”

p.s. ce bine e sa scrii in singuratatea camerei tale! de azi sunt acasa..

4 thoughts on “Ieri

  1. eu, una, sunt foarte atasata de camera mea si de singuratatea ei; cea de-acasa; problema e ca nu mai stiu unde e acasa. iar despre punct-si-virgula am manual de folosire, desi, cred ca are titlul virgula-invizibila-si-punctul-aproape-final.

  2. Să ai parte de zile frumoase, prietene. Timpul a trecut… şi cât de departe ai ajuns! Însă orice ai face, mereu vei resimţi dorul de a-casă. Mult spor în toate!

  3. e grozav sa ai un manual de folosire pentru asta; ma gandesc cat de mult m-ar ajuta, daca mi-as procura unul; deocamdata insa imi ocup timpul cu distilarea cuvintelor; pregatesc abisintul..

Leave a Reply

