Daca m-am intors in Bucuresti, nu e numai vina mea. E si vina pilotului care a aterizat grozav pe o ploaie torentiala, cand imi trecuse deja prin cap ca acum, dupa ce am reusit sa rezolv toate problemele, se va termina subit totul cu un articol “interesant” de prima pagina. Bun, si apoi, desigur, vina mea, pentru ca m-am urcat in avion. Dar la urma urmelor ce aveam de facut? Cum as fi putut sa raman acolo? La cantat nu ma prea pricep – in Freiburg muzicantii ambulanti castiga bani frumosi, chiar eu am scapat in felul acesta de cateva zeci de centi (e drept, sunt cam zgarcit, dar deh!) – si poezii nu stiu sa recit decat in romana – lucru care nu-mi poate fi de vreun folos acolo. Asadar, nu puteam ramane, asa ca a trebuit sa ma sui in avion – daca asta vreti sa auziti – si m-am urcat, dar cu o parere de rau, sperand sa iau cumva cu mine strazile pietruite pline de flori, parcurile si tramvaiele care circula printre pietoni ca niste gascani printre boboci.

Si acum – ca sa n-o mai lungesc – iata-ma intors.  In Bucuresti, dupa o aterizare cel putin “interesanta” (ma repet, nu?). Si ce daca ma repet? Ma repet cand am chef! Sau cand sunt obosit! Sau cand am chef si sunt si obosit pe deasupra (adica atunci cand sunt irascibil!). Oricum – ca sa destanui un secret – de la toamna, da, de la toamna – sper – ma voi muta la Freiburg si o sa-mi para rau de voi ca o sa ramaneti aici, in tara asta plina de praf de Baragan si de coji de seminte.

12 thoughts on “Freiburgul in 3 zile..deocamdata

  1. te repeti cand ai chef? iar de la toamna speri sa numeri bobocii de printre gascani? 🙂

  2. Hallo, na, was hast Du denn über Freiburg geschrieben? Da bin ich aber seeehr neugierig, hoffentlich verrätst Du mir das!!

  3. Na, bestimmt interessiert Dich, dass was ich ueber Freiburg geschrieben habe..aber wer weiss ob ich Dir geraten werde..Viele Kuesse fuer Dich..

  4. nu inteleg ce-ai scris mai sus dar stiu ca se termina cu “tine”. Intr-o dupa-amiaza plictisita din scoala generala mi s-a nazarit sa invat pronumele personale in germana. Singura, si nimic mai mult 😀

  5. Te regăsc un pic “întors pe dos”, dacă mă pot exprima aşa. Reiese starea ta din postare şi – mai ales – din finalul ei. Uite, ştiu că ceea ce spun poate părea un pic ciudat, dar “praful de Bărăgan” nu îmi crează un disconfort aşa de mare. Cojile de seminţe aruncate peste tot şi ronţăite chiar şi în loje, DA… O zi cât mai bună îţi doresc şi o regăsire stării de bine. Chiar şi la Freiburg, dacă trebuie…

  6. mi-a plăcut foarte mult stilul textului… zic al textului, pt că v-am citit încă prea puţin, pentru a înţelege dacă e un stil personal 🙂

Leave a Reply

