– Hai măi, lasă asta! Îţi spun, n-ai dreptate, orice-ai zice.

– Victor, nu mă mai contrazice că mă încetineşti şi nu mai termin.

– Te las, da’ tot n-ai dreptate, auzi?! Nu, nu mai auzi? Gata, eşti prins cu nebunia asta a ta de căutător de rime? Da ştii ceva, plec, plec şi te las aici cu inspiraţia, să-ţi faci toate plăcerile cu ea; văd că nu se mai poate astfel.

– Treaba ta, fă ce vrei, dar nu mă mai contrazice, ţi-am spus, că mă încetineşti şi mi s-a făcut îngrozitor de cald, cu zăpuşeala asta. Şi mai e şi Roxana, la care nu trebuie să mă gândesc. Uite, vezi ce-mi faci, mă faci să-mi pierd şirul şi minţile şi să rătăcesc iar printre ultimele două săptămâni căutând motive şi răspunsuri şi mi-e frică. Frică şi nu numai atât. Auzi! Bă’ tu ştii ce e aia frică? Frică de inspiraţie! Hai lasă-mă că mă încetineşti şi nu mai termin în veci. Pleacă, şi ia-o şi pe Roxana cu tine, să n-o mai văd.

– Să fiu al naibii dacă mă mişc de-aici! Îmi face prea mare plăcere să te văd prins în hăţişul ăsta, să mă plimb în urma ta fluierând, admirându-te; şi las-o pe Roxana să se gândească şi alţii la ea şi la aluniţele ei!

-Victor, dacă nu termini te pocnesc! Victor, ai plecat? Victor…

7 thoughts on “Victor?

  1. Draga Paul, iti multumim mult de tot pentru ca ai scris despre campania noastra si pentru tot ajutorul tau.

    Intr-o luna de campanie am reusit sa strangem mai mult de jumatate din suma cu care putem incepe.

    Multumim ca lucrezi impreuna cu noi pentru “Marie Curie” si speram ca ne vei ajuta in continuare. Te rugam sa povestesti prietenilor tai despre noi si te invitam sa vizitezi si sa expui in colectia noastra de Inimioare gasite – http://www.inimacopiilor.ro/campanie/jurnal/?cat=43

    Asociatia “Inima Copiilor”
    http://www.inimacopiilor.ro

  2. Deosebit de intens.
    Iar Roxana bântuindu-ți iar gândurile cu alunițele ei.
    Să fie de vină, oare, acel „aha” neînțelegător de zilele trecute?

Leave a Reply

