Am fost la Roma. Cum si mai ales de ce o sa lamuresc alta data. Acum nu pot scrie decat foarte putin. Am vazut Roma cu retina lipita de lucruri, cu respiratia taiata, am vazut Roma dimineata si seara si mai ales noaptea, am vazut-o cu ochii flamanzi ai unui indragostit. In Roma totul e vedere. O vedere de o intensitate cumplita care-si domina privitorul, care-l ia in stapanire si il poseda si il indragosteste. Am vazut Roma, dar traiesc ca si cand ea m-ar fi vazut pe mine si numai albia privirii ei a ingaduit privirea mea. Am vazut Roma fara sa inteleg cum poti vedea Roma. Am vazut Roma ca un suferind de vedere ce sunt si m-am vindecat. Acum nu mai sufar. Roma – orasul orbilor.

5 thoughts on “Roma – orasul orbilor

  1. “Am vazut Roma, dar traiesc ca si cand ea m-ar fi vazut pe mine si numai albia privirii ei a ingaduit privirea mea” – mărturisesc că nu am ajuns – cel puţin deocamdată, la Roma. Mi-aş dori. Tot timpul intervine altceva. Dar, dacă voi reuşi să ajung acolo, voi ţine minte cu siguranţă cuvintele tale… Impresionante. Simt că a fost o experienţă unică, din multe puncte de vedere…

  2. @ Cristi: Trebuie sa gasesti momentul ideal sa mergi acolo. Nu stiu cum, dar eu cred ca l-am gasit. Roma e primul oras pe care l-am vazut, intr-adevar.

    @irka2stardust:asa e. m-am indragostit. i-re-me-di-a-bil!

Leave a Reply

