plecând

lăsam în urmă

mai ales culoarea mov

a pereţilor

zâmbetul tău

insectele care se legănau

grăbite peste noi

apa acidulată din pahar

care bolborosea mantre

mă împrăştiasem

în atâtea nimicuri

şi ciocul ascuţit al plecării

mă culegea acum

nepăsător

de pretutindeni

mâna începuse să-mi îmbătrânească

pe laba de metal

prietenoasă a uşii

când

trebuia să se întâmple

şi asta

scările au început să coboare

cu mine în grabă

spre stradă

acolo unde praful se aşezase deja

pe pantofi şi pe haine

plecând

lăsam în urmă la geamuri

pupilele mov nemişcate

ale vieţii pe jumătate trăite

pe jumătate visate.

10 thoughts on “Pe jumatate visate

  1. Mi-a plăcut imginea scărilor care au început să coboare cu tine… Un sfârşit e un început – aşa cum cântau la un moment dat cei de la Celelalte Cuvinte…

  2. salut paul. nu stiam ca scrii poezie (sau si poezie) ma bucur sa vad asta. acum ti-am descoperit si eu blogul din intamplare. ma asez comod in scaun si incep sa citesc. mai trec pe aici.
    radu
    p.s. ne stim de la facultate :))

  3. sint bolnav, Dia, de u-ul din sint, si nu mai pot scrie nici macar un cuvant.. asa ca traduc ca sa raman viu..o sa scriu ceva cand o sa invat iarasi sa scriu

Leave a Reply

