Ultima zi in Bucuresti, pe Splai, suportand caldura si praful si zgomotul masinilor succedandu-se la distante inegale in timp. Ziua care incheie un an, ziua cu care se sfarseste o lume, ziua cand intru intr-un week-end prelungit, ziua in care dispar undeva, intr-un colt de tara, intr-un “acasa”, de unde Bucurestiul se va vedea numai la televizor, ca o salata de accidente, incendii, declaratii aiuritoare ale politicienilor, jurnalistilor, “vedetelor”.

Ultima zi in care eu nu stiu si nu pot sa-mi iau la revedere, in care ma despart de atatatea lucruri si oameni incat ar fi prea mult sa spun ca ma despart de adevaratatelea, si pe care tot la fel de putin ii pot lua cu mine. Ultima zi care a inceput sa treaca deja, pe muzica de ciocane pneumatice si girofar de salvare, care se taraste deja, ca un flux caloric emanat de cladirile incintate, pe jumatate bucurandu-ma, intristandu-ma pe jumatate.

Oricum ar sta lucrurile, si mai ales pentru ca am multe de impachetat, o sa incetez aici din aceasta odihnitoare plimbare peste tastatura, luandu-mi la revedere, in felul meu popriu si oarecum bizar, de la toate piesele sahului pe care l-am jucat aici, de la adversari si sustinatori, multumind, nu in ultimul rand, sustinatorilor mei, care au crezut in mine, desi era clar ca ultima zi e intotdeauna o forma de infrangere. E poate, totusi, si o forma de implinire. Desi in mod evident, nu cea mai indragostita de mine.

“Voiam sa-ti fac un semn, dupa plecare

Dar ce-i un semn de mana-n departare”

(Citat inexact din T. Arghezi, pentru “te iubesc, iubito!”)

5 thoughts on “Ultima zi

  1. plimbările pe tastatură. eu sper să nu renunţi de tot la ele. să ne dai veşti şi de acasă 🙂
    (în ceea ce priveşte “ultima zi” din ceva, şi pentru mine e la fel de greu să plec. deşi întotdeauna mă întorc, dacă nu fizic, măcar cu gândul)

  2. toate sa iti fie bune si linistite, Paul ! cat priveste televizorul, vei vedea ca va fi usor sa il lasi “la colt” 😛 sunt sigura ca vei regasi un ~acasa~ cu prilejuri de bucurie simpla…

Leave a Reply

