Moto: “Viata e in alta parte”

timpane lovite greşit şi prea de departe

ca un fâşâit de copertă de carte

ca o urmă de cuţit însemând o bucată de pâine

îmi vorbeşti dintr-un azi fără mâine

alarmă sunând într-o clădire la ora când e şapte

o bucată de brânză căzută în cafeaua cu lapte

ca o uimire a mea că mi-e bine

când deja e mâine

se mai pune vanilie şi coajă de lămâie rasă

până arată lămâia ca o mănuşă întoarsă

şi se lasă la foc mărunt o bucată de vreme

până se face scrum tot şi miroase

până la şapte a lene

la şapte sunt singur şi numai că trist

mă uit, din scară iese lume pe-afară

cu picioare încălţate în tenişi şi cu părul scurt

de-atunci deja nu mai era mult

când s-a făcut imediat seară

ca un zgomot într-o cameră goală

de asta când mă gândesc nu-mi aduc aminte

număr numai, până la şapte, în minte

şi sar câteodată de la unu la patru

de dragul că totul se duce

încet, dar sigur,

la dracu’

8 thoughts on “Rondelul busolei perfecte

  1. la dracu. e frumoasă joaca asta a ta banală şi cotidiană : ) de-a găsitul reţetelor de prăjituri leneşe. sau nici nu mai ştiu ce zic. nu mă lua în seamă. mai bine îţi trimit un semn de ăsta, în ton cu vanilia şi cafeaua cu lapte >:)<

  2. nu stiu daca e frumoasa, dar oricum ar fi are o perioada de injumatatire foarte scurta si o radioactivitate foarte puternica..adica e intensa, dar dureaza putin , exact atat timp cat un cer innorat e senin.. (nici tu sa nu ma iei in seama ca nu ma iau nici eu:) cred..

  3. De regulă, numărul 7 sugerează sfinţenia, perfecţiunea. Aici, mai degrabă ciclicitatea timpului, ce se cere depăşită prin adăugarea unei unităţi…

Leave a Reply

