Federer a reusit sa castige cel de-al saselea titlu al sau la Wimbledon impotriva unui Roddick care a imprumutat parca, pentru acest turneu, toate marile lovituri ale marilor castigatori ai Wimbledonului. A jucat pana la ultima minge aruncand totul in joc, impotriva unui Federer surprins uneori de tenacitatea si rabdarea adversarului sau, de precizia si determinarea sa. A aruncat totul, numai ca impotriva lui Federer trebuie sa joci intotdeauna mai bine decat joci pentru a-l invinge si inca ceva pe deasupra. Si nici asta n-a fost de ajuns. Asa cum flacaului pe urmele caruia erau creaturi inspaimantatoare nu-i mai ramane, pana la urma, nici un piepten care sa se transforme in padure si nici o naframa care sa faca un ocean, lui Roddick nu i-a mai ramas, in final, nimic.

Loviturile au inceput sa se desire, ca un ghem prost alcatuit, iar din racheta au inceput sa creasca peste tot rame. A pierdut, si totusi ar fi putut sa castige. Probabil. Numai ca in ultimele game-uri, nu s-a mai jucat cu mingi, ci cu pietre. Cu nervii intinsi ca niste coarde pe punctul de a plesni; si cuiva trebuia sa-i plesneasca, mai intai.

14 thoughts on “Un meci cat o istorie a tenisului

  1. :)) dumnezeule, e primul meci de tenis pe care l-am vazut, desi din intamplare. (apoi am plecat spre cluj) si primul despre care am citit pe blogul tau 😀

  2. Nu m-am putut uita la final, că nu mai pierdea americanul ăla odată! Într-un târziu, am aflat că s-a încheiat cu bine…

  3. eu am facut eforturi sa ma uit in timp ce-l ascultam “versificand” pe CTP despre aura jucatorilor si “curba” lor psihologica..ca sa nu mai vorbesc ca tinea cu Roddick (cu nesimtire)..

  4. Bine, CTP rareori ştie cu cine trebuie să ţină! Eu am învăţat aşa: când joacă un american cu unul de altă naţie, ţii cu celălalt!
    La finala feminină am fost imparţial, mai cu seamă că nici nu le prea puteam deosebi pe protagoniste…

  5. da, e un principiu bun, si eu ma folosesc de el cu o singura derogare: daca e fata si e frumoasa, tin cu ea:)..sigur, nu era cazul in finala “protagonistelor” :)..
    p.s. adica nu stiu daca erau frumoase sau nu, inca nu m-am hotarat daca chiar erau…fete..

Leave a Reply

