IMG_5384Cand Parcul Victoria a inceput sa se umple de oameni, se puteau inca zari, din loc in loc, umbrele plutind precaut la o inaltime de un stat de om deasupra pamantului. Si poate ca “precautie” ar fi ramas cuvantul de ordine, daca n-ar fi intrat pe scena trupa “Zero”, in aplauzele unui public care parea ca-i cunoaste dintotdeauna. Parcul a devenit aproape dintr-o data dens de oameni, umbrelele au disparut, la fel ca si precautia, si, de-odata cu ea, s-a instaurat siguranta ca nici macar ploaia nu va mai putea afecta serbarile. Si n-a facut-o.

Intrarea Holografilor a fost al doilea moment de euforie, cand publicul resitean a demonstrat, daca mai era inca nevoie, ca distractia, iar nu precautia este cuvantul de ordine.  Iar trupa Holograf n-a dezamagit, ba dimpotriva, entuziasmand publicul care a aplaudat aproape neincetat. Spectacolul a fost total.

La sfarsitul zilei, cand intunericul incepuse deja sa risipeasca multimea, toata lumea ar fi putut conveni ca ziua a fost unaP1010297 pe deplin reusita. Si daca veti veni astazi, va veti putea convinge cu siguranta de acest lucru, mai ales ca astazi isi va face aparitia una dintre cele mai iubite formatii de muzica din Romania: Pasarea Colibri!

Asadar nu trebuie in nici un caz sa lipsiti!

4 thoughts on “A doua seara a Serbarilor Timisoreana!

  1. Buna, Paul,

    Silvia Neamtu sunt. Sper ca iti mai aduci aminte de prima ta prietena de la gradinita :)). Iti citeam ultimul articol si as vrea sa te contrazic. Ai spus la un moment dat: “La sfarsitul zilei, cand intunericul incepuse deja sa risipeasca multimea”. Dimpotriva, intunericul parea sa le faca si mai mult pe plac resitenilor, intrucat abia la lasarea serii puteai spune, fara indoiala, ca nu mai ai unde sa arunci un ac in piata Victoriei (cred ca oficial acel parc se numeste “Tricolorului”). Chiar si dupa concerte lumea ramanea la o poveste, la un mic si o bere, pana dupa miezul noptii. Plus ca experienta anilor trecuti te face sa mai astepti dupa fiecare eveniment la care participa foarte multi oameni, cel putin o jumatate de ceas, pentru a evita aglomeratia.

    Apropos, ma bucur ca ti’am gasit blogul, de care am aflat de la ai mei, care, dupa concertul celor de la Pasarea Colibri, s-au intalnit cu parintii tai, cu care au stat de vorba destul de mult, cred. Spun destul de mult, pentru ca am aflat cam care mai este viata ta din ultimii 3 ani :)). Sper sa pastram legatura. :*

  2. Buna, Silvia, ma bucur tare mult sa ne “intalnim” iarasi, intr-un fel. Nici nu stii cata placere gasesc in a fi contrazis 🙂 si in a fi nevoit sa-ti dau dreptate. Si eu am auzit “cate ceva” despre tine :), in acelasi fel, si mi-am amintit de prima mea prietena de la gradinita 🙂
    ce tineri eram atunci !:) :))

  3. foarte bine organizate serbările .Mi-a plăcut!..pentru asta am scris si eu un mic articol și am pus niște poze:)

Leave a Reply

