De ce sa spun ca tocmai ma pregateam sa scriu o noua postare, cand nu e adevarat? Nu faceam asta. Si mai ales nu aveam internet decat in doze de cate 10 minute, cat sa am timp sa-mi introduc parola de la email si sa arunc o privire in blocurile de peste strada.

Deci stiti acum ce nu faceam. Ce faceam? Ei, asta-i buna. Citeam, pe fragmente, pentru ca netul cadea din 5 in 5 minute, nu?, un “imeil” primit de la un fost-fost-fost coleg, din Timisoara, care mi-a trimis niscaiva poze cu Pasarea Colibri, spunand el ca ar fi fost cazul, daca tot am scris (mai mult aiurea, in opinia domniei sale) despre Serbarile Timisoreana, sa devin si putin mai “tehnic”.

Asa am aflat – nu stiu el de unde stia, dar ce mai conteaza – ca vreo 60 de mii de resiteni au participat la serbari, si ca Parcul Victoria, in opinia lui, ar fi putut avea vreo 12 hectare mai mult, asa, sa se simta toata lumea in voie. De parca stia el ca nu s-a simtit si asa. Bun.

Pe un ton usor amuzat, m-a intrebat daca n-am de gand sa ma mut in Timisoara, pentru zilele urmatoare, unde se vor relua Serbarile Timisoreana, avand impresia ca eu as fi ceva in genul acelor vanatori de eclipse, care alearga tot globul, in sus si in jos, de parca ar umbla dupa ei o Xantipa metafizica (i.e. o streche – n. red.)

Tot de la el am si programul, care corespunde, in unele puncte, cu cel de la Resita, mai ales ca Sambata asta vor canta Vank si Holograf, Duminica Loredana si Pasarea Colibri, pentru ca maine serbarile sa se deschida, spunea el, cu artisti de muzica populara (Stana Izbasa, Dumitru Stoicanescu), dar si de muzica usoara (Bere Gratis – logic nu? si Compact), avertizandu-ma ca nici o “formatie”  de muzica clasica nu-si va face totusi aparitia – stiind de ignoranta mea aproape totala in ceea ce priveste ceea ce numeam candva “muzica usuratica”.

Am raspuns mesajului, si am primit o invitatie, serioasa dupa cate inteleg abia acum, de a ma muta la timisoara, unde imi promitea sa ne reluam vechiul obicei din liceu, de deschide fiecare zi, de dimineata, de la 12 :), cu o partida buna de jocuri pe calculator (Heroes jucam noi, in vremurile in care luam portii reduse de ore de matematica, romana, informatica, si altele, pe vremea cand ne duceam la scoala numai cat sa plece si parintii nostri multumiti la lucru)

N-am raspuns invitatiei lui, si nu stiu daca o sa-i mai scriu vreodata. Si nici el nu stiu daca o sa-mi mai scrie. Si nici daca o sa ne mai vedem macar. Cert este insa ca vom ramane prieteni.

2 thoughts on “Despre intalniri virtuale si (iarasi) despre Serbari

  1. :)) streche! vai ce mult imi placea candva cuvantul asta! adica si acum imi place, bine ca mi l-ai amintit 😀

Leave a Reply

