Am parasit pentru o vreme asa, dintr-o data, cum ai fugi peste granita, locul acesta, lasand o multime de lucruri neterminate; ma intorc acum insa, promitand ca data viitoare cand voi pleca sa las un bilet prins in usa, sau infipt cu o gamalie pe undeva pe aici, ca sa nu credeti ca existenta mea e una intermitenta, si ca apar si dispar cand imi vine pofta, asa cum face dintotdeauna Mara (desi, intre noi fie vorba, noi care suntem cei mai buni prieteni, lucrurile chiar asa stau, si stau asa nu numai in cazul meu, ci in cazul tuturor)..

Si mai promit ca voi reveni de maine, ceva mai viu decat astazi, si mai teafar, si ca ma voi pune iarasi foarte serios pe treaba, voi redeveni cel mai bun vanator de vant din imprejurimi, chiar daca, uneori, nu prea e de vreun folos iscusinta asta..

8 thoughts on “Iertare pentru departare

  1. hei, salutare,

    foarte dragut blogul, si poza din antet 🙂

    vii la colocviul despre Husserl? 🙂

  2. nu stiu, Madalina, daca o sa mai fiu in Romania atunci, si mai ales nu stiu daca o sa am timp sa vin in Bucuresti..dar mi-ar placea si mie, sigur..
    p.s. bine ai venit pe aici..

  3. Credeam ca te-ai mutat in orasul cu bibliotecile deschise non-stop 😀
    Distreaza-te cat poti, o fi timp destul pentru blogging la toamna…

Leave a Reply

