…Andi a gasit cu cale sa-mi ofere “distinctia” blog d’oro – pentru care ii multumesc cu o intarziere demna de invidiat si pentru pasagerii de pe Titanic – si eu voi oferi mai departe premiul, asa cum am inteles ca se cade.  Si eu, cu precizia mea de invidiat, pentru care nu voi fi niciodata pretuit suficient, si care a facut din mine extraordinarul vanator de vant “ci devant”, voi trece mai departe premiul, oferindu-l Diei, pentru intreaga sa cariera in blogosfera, pentru fabuloasa existenta a lui MC, pentru jurnalul esuat ca si pentru unul dintre cele mai frumoase bloguri disparute..

2 thoughts on “Pentru ca…

  1. of, Paul, ce mi-ai facut? 🙂 Eu nu cred ca pot sa accept asa un premiu (pentru ca n-am fost niciodata “in blogosfera” si pentru ca jurnalele mele chiar sunt esuate), dar MC a zis ca se mai gandeste 😀
    si nu putem decat sa ne bucuram ca te-ai gandit la noi.. : )

  2. Comunicat pentru Dia!
    Draga Dia,
    te rog tare frumos sa accepti premiul si sa-l imparti cu cealalta parte de tine, subcapitolul intitulat MC. Pentru ca toate jurnalele sunt esuate, pentru ca totul este de o inutilitate stridenta si de neindurat, pentru ca nu se poate altfel si pentru ca nu se poate nici asa..
    sper ca am fost convingator 🙂 ..

Leave a Reply

