Sa tii un jurnal e absurd. E absurda ideea insasi de jurnal. Scrisul, ca indeletnicire umana, e pana la urma o absurditate. E absurda ideea insasi de semn care sta pentru altceva. Omul, la fel ca orice alta fiinţă, vie sau nu, e absurd. E absurda ideea însăşi de fiinţă, vie sau nu. E absurd ca exista ceva mai degraba decat nimic. E absurd că scriu totuşi toate astea, e absurd ca exist, deşi nu rămâne nimic altceva de făcut. Ar fi absurd dacă ar fi altfel. Absurdul este fără temei si e perfect absurd sa fie asa.

13 thoughts on “ABSURD

  1. dacă “absurd” ar fi un lucru şi nu un cuvânt, îţi dai seama, Paul, ce multe lucruri de acelaşi fel am avea? Şi-atunci ce-am face cu ele..? E absurd, pentru mine, să ascult o melodie care începe aşa: “dacă tu ai dispărea într-o noapte oarecare” Şi-atunci, mi se pare că până şi fumatul e absurd. Şi comentariul meu la fel : )

  2. draga Andi,
    nici n-am apucat sa-ti multumesc asa cum ar fi trebuit pentru premiu si pentru cea mai precisa caracacterizare cu putinta de inchipuit..acum, invadat de absurd ca un les de muste, tarand dupa mine comparatii si metafore..si plictiseala vindecatoare e nesfarsit departe..

  3. Un banc pe care il stiu de cand aveam vreo 7 ani si pe care mi l-am reamintit chiar acum, apropo de acel “m-am prins” al tau.

    Bula deseneaza un cerc pe jos si ii spune lu’ Strula: “Asta-i o groapa plina cu cacat”. “Te-ai prins?”.
    Strula: “Nu!”.
    Bula: “Atunci ai cazut in ea”.

Leave a Reply

