Am primit, acum cateva zile, cand putin mi-a lipsit sa ma intalnesc cu Ulise – dar l-am vazut totusi pe Tiresias in timp ce vorbea cu cineva care statea cu spatele la mine si n-am indraznit sa intrerup discutia, mai ales ca, de cand n-am mai deschis o carte de greaca veche, nici n-as mai fi stiut bine cu ce sa incep – am primit, zic, ca sa nu uit, un premiu de la Andi, si inca ceva mai mult. O frumoasa metafora drept caracterizare, pe care va las s-o aflati de la ea.

M-am hotarat, cu multa greutate, desigur, sa ofer mai departe acest premiu celui mai bun utilizator al perfectului simplu din blogosfera, lui Ioan Usca (ivanuska). Premiul meu o sa-l gaseseasca, in mod cert, in Papa-Caffe, asa ca ii voi ramane recunoscator celui care ii va transmite mesajul meu acolo, si ii va duce premiul.

9 thoughts on “Blogul auriu

  1. @Vania:
    Si calculatorul meu a suferit, ieri de tot felul de complicatii in ceea ce priveste insuficienta vitezei internetului, dar astazi si-a revenit iarasi..asa e cu masinile astea, niciodata nu stii la ce sa te astepti de la ele..

  2. La noi e cazut netul pe toata zona, asa ca scriu de pe compuri straine, in continuare. Compul e sanatos. Am profitat ieri, oricum, si-am terminat Mitropolitul…

Leave a Reply

