Unde am fost o sa va spun, poate, altcandva. Asta daca veti mai vrea sa auziti. Daca nu veti fi plecat cu totii, crezand ca n-o sa mai dau in veci pe aici. Ei bine, lucrurile nu stau chiar asa. Iar daca am lipsit atata vreme, lucru pe care il regret, este pentru ca am fost plecat intr-un loc unde internetul n-a fost inca inventat. Si acum, intors iarasi intr-o era mai cum se cade in aceasta privinta, imi este parca greu sa-mi reiau locul virtual. O voi face totusi, cu putin ajutor. Si cu inca putin. 

Nu stiu ce s-a mai intamplat cu lumea in ultima vreme si nu stiu nici cu mine ce s-a mai intamplat. In buna masura pentru ca nu vreau sa stiu. Dar voi incepe sa vreau, o sa vedeti, cat de curand. 

Asadar, iacata-ma-s, fir-ar sa fie!

2 thoughts on “Iacata-ma-s, fir-ar sa fie!

  1. Un pic jenată, dar bineintenționată, aștept un semn bun de la tine. Cer scuze și sper să fiu mai inspirată next time 🙂
    Spor la scris

Leave a Reply

