Nu mai ştiu să scriu, am murit. o vreme rămân aici cu voi, cât e toamnă. cât timp o să mă lăsaţi să-mi târăsc moartea după mine, s-o lovesc de praguri, de picioarele scaunelor, de trupurile voastre vii care se îmbrăţişează şi se sărută. hei!, o să strig la voi, să nu vă pară rău că mai rămân câteva dimineţi, alunecând printre scaune în întuneric, ca lumina unei lanterne, că mă ghemuiesc aproape viu, pe jumătate strivit de greutatea disperării printre foile risipite pe masă, ca şi când aş fi numai degete, ca şi când trupul meu de degete delirează, târând după el un braţ care atârnă din cer şi care nu se mai sfârşeşte. eu dacă plec o să mor de aici şi-o să mă fac pământ cuminte în care o să locuiţi până la urmă şi voi fără să va mai amintiti de mine; voi toţi o să vă întâlniţi în mine şi o să vă îmbrăţişaţi în îmbrăţişarea mea şi n-o să vă pese că n-o să mai fie nume cu care să vă chemaţi unii pe alţii în afara numelui meu. eu dacă o să mor o să mă fac dumnezeu.

7 thoughts on “eu, daca o sa mor, o sa ma fac dumnezeu

  1. Nu dai nici o sansa cititorilor tai, care nu mai pot adauga nimic la randurile astea pe care nu le pot nici descrie fara a lasa in urma o calitate sau alta…nu ne ramane decat sa ne simtim saraci…

  2. moartea vine cand ii e ceasul, de e pocalul cu suferinta greu, ata ete … life goes on

    prefer sa ma gandesc ca esti mamaruta cu pojar care iti va trece cu o terapie de stat pe afara 🙂

    zambeste, prietene !

  3. cam teatrală, desuetă şi inautentică moartea la care visezi. de ce ar trebui să te abandonezi unei aşteptări muribunde când ţi-am pus la dispoziţie Totul pentru a putea fi ca mine. Ba chiar ţi-am dat şi-un bonus – iluzia Nimicului – ca să-ţi ţină de urât pe drum.

Leave a Reply

