Ma intrebam, intr-o vreme, cum de Nae Zamfir a avut o priza atat de mare in Israel, unde a concertat de o multime de ori; apoi am auzit candva, nici eu nu mai stiu cum sau de unde, ca imnul Israelului, Speranta,  ar avea influente romanesti; de unde si cum, nu stiu?

Astazi, ascultand Prokofiev, am dat peste Overture on Hebrew Themes, Op. 34, pe care o auzisem mai de mult fara sa stiu ce este; si ascultand-o astazi din nou, am ramas uimit recunoscand unele influente romanesti..voi ce ziceti?

11 thoughts on “naluciri muzicale?

  1. Muzica e limbaj universal, de ce sa ne miram? 🙂 Iar temele muzicale preluate si imbunatatite sunt motiv de mandrie 🙂

    Uite si ceva offtopic, dar stiu sigur ca iti va placea. Mult. Noapte buna:

  2. imi pare rau, dar se pare ca nu pot asculta melodia pe care mi-ai trimis-o. imi apare urmatorul mesaj simpatic: this video is not available in your country due to copyright restrictions.
    dragut, nu?
    noapte buna si tie..

  3. nu ma pricep deloc la influente, dar pot sa spun ca o uvertura superba. nu ma pot opri din ascultat…

  4. E normal sa existe influente. In Romania si Basarabia locuiau foarte multi evrei. (Acum putin timp am aflat ca unul din muzicienii mei preferati, Giora Feidman s-a nascut in Basarabia.)

Leave a Reply

