ROMANI, SA NU MERGETI LA VOT! Nu are sens, nu ai cu cine vota. Toti sunt la fel. Pe oricine ai alege, nu poate fi mai rau decat daca l-ai alege pe celalalt. De asta e mai bine, romani, sa nu va chinuiti cu stampile si cu buletine de vot,  sa nu risipiti o duminica in care ati putea lenevi, cu un pahar de bere in fata. Votul vostru nu conteaza. Este absolut inutil, de o inutilitate riguroasa. Nici voi nu contati, pentru ca sunteti prea plictisiti ca sa contati. Vi s-a facut lehamite de tot, va e sila de tot, nu mai dati doi bani pe viata politica.

V-ati plictisit de schimbare. De asteptarea ca ceva sa se intample. E timpul, desigur, sa cadeti in abulia celor care-l asteapta pe Godot. Sa va faceti asteptarea usoara, nefacand nimic.  Sa-i lasati pe altii sa decida in numele vostru si pentru voi, altii care se pricep mai bine, care stiu ce va trebuie, cand, si mai ales cum.

De asta, sa nu va duceti la vot! Sunteti perfect de-responsabilizati! Sunteti eliberati de povara responsabilitatii fata de voi insiva si mai ales fata de ceilalti.  Acum puteti sta linistiti, asteptandu-l pe Godot.

22 thoughts on “Lectia de cinism (Asteptandu-l pe Godot)

  1. Schimbarea, draga Phaul, vine intotdeauna din interior.

    “V-ati plictisit de schimbare. De asteptarea ca ceva sa se intample.” – Schimbarea e firescul vietii. Fara schimbare am fi deja morti dinainte de a ne naste. Iar nimic nu o sa se intample, asteptand ca ceva sa se intample. Ceva – orice – se poate intampla numai in masura in care tu insuti vei face sa se intample. Intamplarea, draga Phaul, e “acel ceva” care survine tocmai atunci cand nu-ti propui si nu intentionezi sa realizezi ceva anume. Cica: “ne-am intalnit din intamplare”, adica ne-am intalnit in modul neintentionarii intalnirii. Nu ne-am propus sa ne intalnim, dar totusi ne-am intalnit.

    As putea zice acum – in contrast cu ce am zis mai sus, inchizand astfel bucla – ca, de fapt orice se va intampla, asteptand ca ceva sa se intample. Orice se va intampla, numai ceea ce am intentionat noi nu. Sau orice se va intampla – lasad totul in seama lui “ca ceva sa se intample” – mai putin ceea ce ar trebui sa se intample.

    Deci avem acum de ales intre: “intamplare” si “intamplare”. Ce sa alegem? Sa alegem “sa se intample” sau sa alegem “sa se intample” la intamplare? Sa facem in asa fel incat “sa se intample” ceea ce e bine sa se intample sau in asa fel incat “sa se intample” ceea ce intamplarea face sa se intample?
    Eu zic totusi ca, parca suna mai bine prima…

  2. Vezi tu, draga Phaul, am reusit sa o zic mai complicat decat o faci tu de obicei. E ceva, oder :))
    Si daca zici tu asa, atunc sa merem dara la Stuttgart, si nu mai nu lumea in eroare :))

  3. eu zic, dragul meu Paul, să nu mai discriminezi femeile! :)) în loc de Godot, ai fi putut să ne zici s-o aşteptăm pe cântăreaţa cheală. La cantatrice chauve de Ionesco est bien plus absente.. decât Godot! 🙂

  4. draga sakuraame, in peris, undeva pierdut prin cartierul latin, este un teatru dedicat lui ionescu (sau daca preferi, ionesco). acolo se joaca numai piese de ionescu(o) si deci ai putea avea parte si de regretata si atotabsenta la cantatrice chauve…

  5. Draga mea Dia, nu stiu ce sa zic. In fond, fiecare poate sa astepte pe cine vrea, iar eu, ca barbat, mi-ar placea mai degraba sa astept o doamna decat un domn. De asta, am fost mai curand cu mine nedrept si am discriminat barbatii. Sper ca nu se va fi suparat nimeni pe mine:)

  6. dl Sandu probabil il asteapta pe Arhanghelul Mihail sa coboare si sa candideze, deh e si el perfectionist…

  7. dl Sandu probabil il asteapta pe Arhanghelul Mihail sa coboare si sa candideze, deh, e si el perfectionist…

  8. Victor, nu te aprob… Orice vot nevotat e un potential vot furat. Ai cum sa verifici daca ai votat sau nu? Cred ca nu… Macar, daca stii sigur ca nu ai votat nimic, ai datoria sa verifici, sa faci scandal, sa ceri expertize grafologice pentru semnatura ta nesemnata… – nu cred ca merita timpul asta.
    Nici eu nu-mi fac iluzii, dar iubesc mentalitatea popperiana (de fapt, WASP). Alegi cel mai mic rau cu putinta, atat. Atat cat sa ai dreptul de a cere socoteala cuiva.
    Numai bine!
    Felix

    (P.S. Eventual, te pot ruga frumos sa votezi Crin pentru un coleg de “cavalerie spirituala”, vorba lui Eco… Sau, invers, daca nu iese Crin, sa-i urezi colegului succes la vreo ferma din Sud-Vestul tzarii cu canguri si oi:)

Leave a Reply

