Noii castigatori, acei sustinatori indarjiti ai lui Basescu, cei care apara valorile fundamentale ale acestei tari, inteleg sa-si manifeste aceasta atitudine in cele mai ordinare moduri cu putinta. Un pic de moderatie, domnilor! Basescu a castigat prin furt, si la doar 50 de mii de voturi distanta. O jumatate din Romania asta e scarbita de el. Cealalta n-a inteles inca un lucru simplu. Vlad Tepes a fost bun, dar acum o jumatate de secol. Azi suntem datori sa judecam in alte categorii, sa lasam la o parte impartirea grosiera in comunisti si arhangheli, moguli si ingeri pazitori, tonomate si ziaristi vedeta (gen TRU).

Iata dar in ce fel se manifesta “invingatorii”, trimitand scuipaturi virtuale intr-o parte si-ntr-alta. Vi se pare normal, domnilor? Unde va e dramul de umanitate?

p.s. Spre delectare aveti aici si articolul

Advertisements

92 thoughts on “Dupa “v-am ciuruit” urmeaza flegmele (cazul Ioan T. Morar)

  1. Aveti perfecta dreptate aici. Eu am vazut titlul articolului si m-am simtit eu insumi scuipat. Si Mihai Neamtu indemna ieri intr-un comentariu foarte arogant, la moderatie, la demnitate. Ce oameni tristi!

  2. Deh, acum sa fii contra basescu e “cool”, nu-i asa ?
    Eu l-am votat pe Base si nu o sa scuip pe nimeni. Ce nu inteleg de la tine e de ce l-ai votat pe Gioana ?

    Daca ai votat un program, sa-mi spui si mie ce ai votat odata cu Gioana.
    Daca ai votat o persoana, atunci între un neam-prost si un idiot oricând o sa votez neamul-prost, ca doar nu o sa ma marit cu el.

  3. Dragilor , nu numai o jumatate de Romanie e scarbita de Base ci inca o buna parte dintre cei care au votat cu el doar pentru ca li se usca mana sa voteze PSD. Si ar mai fi si mare parte din cei care s-au incapatanat sa stea acasa tot din cauza greturilor.
    Base ar trebui sa stie asta si sa bage capul intre umeri pentru ca mai toata lumea s-a saturat de apucaturile de golan prost crescut.

  4. Putin cam tarziu sa faci apel la umanitate. Betivul ala nu merita nimic. A incercat sa mapuleze, a aruncat cu noroi in Basescu de doua ori mai abitir ca Geoana. Dar, cum zice Morar, Nistorescu acum e terminat.
    Intr-o saptamana Basescu va fi validat ca presedinte si atunci sa vedeti voi “manipulare”

  5. @ Mirciutz: Am votat democratia, nu un om care e si presedinte, si prim-ministru, care nu are nevoie de consilieri, care ameninta sa modifice constitutia pentru a-si spori puterile. Am votat pentru un guvern sigur, nu pentru haos (spune-mi si mie, din 90 incoace, de cate ori ai ales presedintele fara sa stii numele premierului?), pentru proiectul Johannis, pentru indepartarea de la putere a ultimului nomenclaturist comunist. De asta!

  6. @Cristian
    Crezi ca ce care au votat cu Geoana sunt altfel ? Crezi ca lumea nu s-a saturat de Iliescu, Vanghelie, Hrebenciuc ?
    Nu ai aflat ca doar taranii idioti si dependeti de ajutorul social au votat cu Geoana ?
    Cauta pe evz harta alegerilor pe judete si cauta si siteul Institutului National de Statistitca valorile judetene pentru contributia la PIB, si o sa vezi ca ratatii si retarzii au votat Geoana, restul cu Basescu.

  7. @ Cristian:
    Asta zic si eu, moderatia nu i-ar strica, si nu le-ar strica nici celorlalti. Cat despre Geoana, eu nu sunt si nu am fost niciodata un fan al lui, n-am fost entuziasmat de el, dar l-am vazut ca o singura varianta. Geoana ar fi avut si sansa sa schimbe PSD-ul, pentru ca devenit presedinte ar fi dobandit alta autoritate. Si inca ceva, presedintele e independent, nu mai face parte dintr-un partid cand e ales. De ce sa demonizam un om numai pentru ca face parte dintr-un partid. Oamenii au individualitatea lor. Argumentul, de aceea, nu mi se pare corect. Cu PSD se voteaza la alegerile parlamentare

  8. E o rusine pentru noi toti. Trebuie sa ne pastram decenta si calmul de a nu intra in jocurile lui mizerabile. Sa-l lasam sa scuipe pana i se usuca gura.

  9. @ Gabi. Asa e, e prea tarziu. Inca mai sper ca Basescu nu va fi presedinte. Haideti sa speram toti ca se mai poate schimba ceva. Nu am nicio indoiala ca alegerile au fost masiv fraudate, de vreme ce Basescu a riscat totul ca sa pastreze MAI, dar nu prea imi vine sa cred ca se pot aduce probe clare. Ar fi totusi ceva. Sa speram deci.

  10. schizoila,

    Nistorescu (pe care il scuipa morar in articolul citat) e nu doar cel mai scarbos lingau de la realitatea/catavencu/sipeundeomaielucubrael. el este LINGAUL. un personaj mai plin de ura si mai imbibat in penibil decat el, rar mi-a fost dat sa vad

  11. @ pharma:
    Admitand ca asa ar fi (si adevarul este ca intreaga campanie de presa impotriva lui Basescu a fost mizerabila, dar i-a facut acestuia un mare serviciu, pentru ca a generat o coalizare prin ura), chiar trebuie sa raspundem noroiului aruncand cu noroi. Chiar e nevoie sa ne adancim in balacareala. Iar morar nu e singurul caz, ci e numai unul dintre multele.

  12. @paulgsandu
    Culmea, alegerile au fost fraudate ? daca da atunci ramane intrebarea cine a fraudat mai tare ? Geoana sau Basescu ?
    Eu bag de seama ca 3 partide fraudeaza mai muuuuuuullllttt ca unul
    In ceea ce priveste sperantele tare, cred ca e cam tarziu, dovezi nu exista, sau daca exista, sunt minore si nu suficient de importante incat sa modifice rezultatul.
    O zi buna in continuare >:)

  13. Nu inteleg cum un om care reuseste sa lege doua randuri il poate sustine pe Geoana fara a urmari niste interese personale … multe vorbe goale in PSD

  14. @ Gabi: Aici nu e vorba de trei sau patru partide, e vorba de cine organizeaza alegerile, cine controleaza prefectii in teritoriu. Si aici nu mai e nici un dubiu. Daca cineva putea fura cu varf si indesat, atunci PDL-ul o putea face. Are si fonduri si parghiile necesare. Si consoneaza cu acel “a fost un fleac, i-am ciuruit” al lui Basescu

  15. @paulgsandu: Guvern sigur ?!?!Vrei sa spui ca un guvern PSD+PNL+PC+UDMR+altii ar fi durat mai mult de 6 luni ?!?! Iti dai seama ce spui : PSD+PNL ?!?!?! Proiectul Johannis (asa cum a luat el nastere) este ca si comunismul: arata foarte bine in teorie, dar e doar o utopie…

    De câte ori am votat presedintele fara sa stiu numele premierului ? Dar e prima oara când votam presedintele fara alegeri parlamentare, mai baiatule !

    Eu am votat :
    – cota unica de impozitare
    – legea unica a salarizarii (care mai sper sa fie îmbunatatita, e adevarat…),
    – micsorarea cheltuielilor uriasului aparat bugetar

    Nu am votat :
    – primul cosmonaut roman pe Luna (ca vorbise Gioana cu NASA…)
    – 25.000 EUR la romanii care se întorc în tara (adica noi , astia care am ramas suntem mai prosti)
    – altceva din programul lui eu personal nu mai stiu, desi ma cred un om destul de informat…

    Daca l-am votat pe Basescu nu l-am votat crezând ca e Vlad Tepes, ci pentru “un program”; poate voi, “jumatatea scârbita” o sa întelegeti ca în România anului 2010 nu alegi un presedinte sau parlament pentru idealuri sau pentru ca da bine pe sticla, ci pentru programe si solutii… ori Gioana este de departe o foarte proasta alegere…

    Pâna la urma, cred ca singura “jumatatea scârbita” e aia care n-a votat….

  16. Am postat un raspuns d-lui Morar la postul incalificabil contra Nistorescu, dar mi-e teama, ca nu va aparea la pe blogul dinsului. Asa ca reiau aici:

    “Mi-e scarba de acei jurnalisti, care au ajuns sa scuipe intre ei de dragul politicii. Mi-e scarba de dumneavoastra, domnule Morar, ati devenit cu aceasta opinie mai rau, decat Nistorescu. Ura, contra careia credeti ca ati postat aceasta opinie, tocmai acuma a iesit la iveala intr-o masura dezgustator de mare.

    In tarile mai civilizate Presa are grija de-a controla in primul rand Puterea, ca sa nu aiba de-a face cu tentative dictatoriale. Doar in republici bananiere scuipam spre opozitie si presa opozanta puterii. Dvs. insa ati demonstrat un servilism la fel de mare, daca nu chiar mai mare, decat Nistorescu.”

  17. @ Mircutz: De cand intra in atributiile presedintelui cele pe care le enumeri tu mai sus?? Iti spun eu, de niciodata! In democratia semi-prezidentiala, tot ce enumeri tu sunt atributii ale prim-ministrului. Iar Basescu nu a numit un prim-ministru, pentru ca oricine ar fi, tot el conduce. Eu nu zic ca Geoana e grozav, nu ma intelege gresit. Eu zic doar ca democratia din tara asta trebuie consolidata. Iar Basescu o consolideaza ca dinamita.
    Cat despre Guvernul Johannis, nu stiu cat ar fi tinut, dar ar fi existat, ar fi venit transa de la fmi. Lucru care n-o sa se mai intample cu Basescu, care, daca rezultatul alegerilor se pastreaza, va provoca, destul de sigur, anticipate.

  18. Era o glumă. Dacă nici atît nu mai înţelegeţi, e limpede cine divizează la extrem societatea românească, mai ales că aţi invetat acum două Românii. Ce să mai zic? Probabil că în sinea voastră v-aţi dori ca Băsescu să ordone executarea în piaţă a lui Geonă şi Antonescu, numai ca să se demonstreze că spaimele voastre sînt reale, că aţi avut dreptate. Din fericire, sînt simple fantasmagorii.

  19. @ fem: eu nu gandesc in felul asta. Cat despre fantasmagorii, ar fi grozav sa fie asa. Dar eu zic sa nu ne mai iluzionam. Sincer. Si sa pastram totusi si glumele intr-un cadru decent.

  20. sandele, mai bine un scuipat virtual al lui ITM pentru o hahalera ca Nistorescu decat injuraturile pe care le adreseaza looseri celor 2-3 milioane de romani din afara tarii. Este o mare rusine ceea ce face geoana, dovedeste ca este un las care nu stie sa piarda. A topait ca un copil la pomul de craciun si a constatat ca de fapt era un vis de vara. Haide sa-l impuscam pe Nicolaescu ca a introdus acea replica in film.

  21. Nistorescu a distrus un ziar care era mai mult de atat, era o stare. Un ziar liber, de opinie, pentru un alt tip de cititor. Printre ei ma numaram si eu.
    Propaganda agresiva, vecina cu mizeria, facuta de acest personaj in ultima perioada ma face sa nu fiu atat de generos si sa refuz sa-mi consum saliva pe el.

  22. @ vaisteaua:
    Nu e vorba aici de nici o injuratura. Alegerile nu s-au pierdut in afara tarii, ci au fost fraudate aici. Asta e adevarul. Altfel explica-mi si mie de ce a tinut Basescu Romania fara un guvern pentru mai bine de o luna jumate, daca nu pentru a controla MAI, cel care organizeaza alegerile??? DEgeaba?

  23. @Bogdan:
    Trebuie sa recunosc ca ai dreptate. A actionat dictatorial in ziarul ala si i-a distrus imaginea. Dar Cotidianul a inceput sa fie distrus de diatribele tuturor acelora care cu fiecare articol faceau campanie pro-basescu. Cei de seama lui Morar sau TRU. Asadar,distrugerea lui a inceput inainte. E cale lunga pana la o presa scrisa normala in romania, dar flegmele nu imbunatatesc situatia.

  24. @paulgsandu
    Spui aşa: “E specific oamnilor lui Băsescu şi modului în care înţeleg ei democraţia”. Unde ai văzut tu, în campania asta, că au fost jigniţi votanţii lui Geoană? Pe cînd cei ai lui Băsescu, şi eu printre ei, au fost făcuţi curve, beţivi, drogaţi, ţigani, fanatici, demenţi, venetici etc. Vorbiţi de Ioan T. Morar. După părerea mea, are dreptate în ceea ce spune însă greşeşte în modul în care se exprimă. A scuipa – fie şi la modul simbolic – e un gest grobian. Însă şi pe Badea l-am văzut aseară spunînd despre Mircea Marian că este o japiţă vîndută lui Băsescu. Ori eu, în ultima lună, am citit cel puţin 3 articole de Mircea Marian în care afirma că degeaba se luptă Băsescu cu mogulii, pentru că şi el e la fel de legat de ei ca şi adversarii lui.
    După mine, ar trebui să lăsăm pentru o vreme în urmă bombardamentele astea şi să vorbim mai mult despre ce am dori să facă Preşedintele şi Guvernul, care o fi. Pe drept, pe nedrept, meritat sau nu, Băsescu va fi preşedinte încă 5 ani. Aproape toată lumea ştie şi laudele şi acuzele ce i s-au adus. E absolut neproductiv să continuăm disputa din campanie. Cred că ar fi mai bine ca oponenţii lui să îi ceară acum să dovedească că merită să fie preşedinte. Părerea mea.

  25. @ fem!
    Nu e ciudat ca dl Morar face doar un singur fel de glume pomenind de standarde ridicate de exprimare?
    Ce parere ai de un Teodorescu sau Rogozanu?
    Uite ce am comentat pe blogul lui si nu a acceptat:
    • Nelu Says: Your comment is awaiting moderation.
    December 8th, 2009 at 2:23 pm
    Zilele trecute criticati lipsa de calitate a pamfletelor unui fost coleg.
    Acum, pe buna dreptate, criticati lipsa unor standarde civilizate in gazetaria practicata si patronata de dl Nistorescu.
    E pacat ca pomenind de un asemenea nivel gazetaresc inalt, cel pe care ati reusit sa-l impuneti ani buni in Cotidianul, nu gasiti o modalitate de a-l folosi acum, aici, in acest text.
    Fie si simbolica, imaginea creata este nefericita.
    Imi vine sa va provoc pe dumneavoastra si pe cititorii dumneavoastra la un concurs inedit.
    Cum ar fi scris cineva, in vechiul Cotidianul, un pamflet indreptat impotriva lui Nistorescu fara ca ticalosia personajului sa contamineze calitatea textului.

  26. După părerea mea, o întrebare extrem de importantă ar fi: de ce opoziţia nu a reuşit să propună un candidat cu adevărat valoros? E o întîmplare că preşedintele PSD e un om politic atît de slab pregătit sau e ceva putred în acest partid care împiedică ca în fruntea lui să-şi facă loc oamenii cu adevărat valoroşi? (De ex., cred că dacă ar fi candidat Diaconescu şi nu Geoană, Băsescu ar fi pierdut cu vreo 10 procente diferenţă).

  27. @ fem! per total, aveti dreptate. Merita adaugat ca si votantii lui Geoana au avut de suferit intr-un mod similar. Nu e cazul sa exemplific.
    Totusi nu ma pot impaca inca intr-adevar,cu aceasta idee, ca Basescu a mai primit un bonus de 5 ani, pentru cat de mult bine ne-a facut. Mai sper ca PSD-ul si contestatia sa vor avea un rezultat. Am dreptul sa sper, nu? Chiar daca admit ca sansa e infima.

  28. Nu trebuie acceptate niste alegeri fraudate daca se dovedeste ca sunt, sub nici un motiv. Inseamna ca sub Basescu am renuntat la democratie.

  29. Sigur, cum să nu. Dar presupunînd că Mircea Geoană va deveni preşedinte şi că Băsescu nu se va retrage din politică, e firească atitudinea dusă pînă la extrem de Antonescu, aceea de a nu colabora sub nici o formă cu PDL-ul lui Băsescu? Personal, din ce au făcut Geoană şi Antonescu în campania aceasta găsesc inacceptabil un singur lucru: clamarea unei pretinse reconcilieri naţionale, ignorînd cele 50 de procente care n-au participat la reconciliere.
    Eu abia aştept să votez cu stînga. Din toate intenţiile anunţate ale lui Băsescu, reforma învăţămîntului mi se pare dezastruoasă. Cred că pentru un social-democrat adevărat un învăţămînt puternic şi gratuit ar trebui să fie principala prioritate. Şi ce a avut Geoană de spus asupra acestui subiect? L-a criticat pe Băsescu că prevederea constituţională care stipulează un învăţămînt gratuit este formală (cam ridicol, că nu cu Băsescu a început picajul învăţămîntului românesc). În afară de asta, a tras-o de urechi pe Ecaterina Andronescu cînd a încercat să pună ceva limite fabricii de diplome Spiru Haret! Vorbesc doar în numele meu: cum să-l cred pe Geoană cînd îl critica pe Băsescu că intervine prea mult în treburile Guvernului cînd el a declarat deschis că Ecaterina Andronescu trebuia să se consulte cu partidul cînd a luat deciziia de suspendare a diplomelor? Înţeleg că un ministru e răspunzător în faţa partidului pentru linia politică a acţiunilor sale, dar să ceri ca un ministru să se consulte cu partidul într-o chestiune pur administrativă şi juridică? Ce rost are atunci să-l mai numeşti ministru?
    Mi-a făcut plăcere să vă citesc blogul şi am să mai trec pe aici. La revedere.

  30. @ fem! Sunt perfect de acord ca din punctele de vedere de mai sus, Basescu este peste Geoana. Numai ca aici problema se pune la un nivel inca mai elementar. Basescu este impotriva unei democratii firesti, forteaza mereu constitutia (a facut-o de zeci de ori in ultima vreme) e bolnav de putere. Sigur, are o retorica buna si o prestatie tv la fel de buna. Dar asta nu tine loc de prea multe.
    Va multumesc pentru vizita si va mai astept.

  31. Reiau raspunsul la postul lui Morar, care pe blogul dinsului nici dupa o ora de “moderare” nu a mai aparut. Asa crede el, marele moderat portocaliu sa inteleaga echidistanta si morala jurnalistica. Cica el scuipa…!

    “Mi-e scarba de acei jurnalisti, care au ajuns sa scuipe intre ei de dragul politicii. Mi-e scarba de dumneavoastra, domnule Morar, ati devenit cu aceasta opinie mai rau, decat Nistorescu. Ura, contra careia credeti ca ati postat aceasta opinie, tocmai acuma a iesit la iveala intr-o masura dezgustator de mare.

    In tarile mai civilizate Presa are grija de-a controla in primul rand Puterea, ca sa nu aiba de-a face cu tentative dictatoriale. Doar in republici bananiere scuipam spre opozitie si presa opozanta puterii. Dvs. insa ati demonstrat un servilism la fel de mare, daca nu chiar mai mare, decat Nistorescu.”

  32. @ paulgsandu

    “oamenii lui Basescu” si “oamenii lui Geoana”?
    Inainte sa va exprimati cu dispret e.g.
    “oamenii lui Basescu”:

    Poate relatati cititorilor dvs. despre atitudinea d-lui Nistorescu cand a venit la sefia Cotidianului; cum a dat afara ziaristi cu ani vechime si activitate recunoscuta in breasla pe motiv ca…. va rog…?
    Desi nu este frumos titlul articolului scris de acesta, poate I.T.Morar si altii, au dreptul sa-si exprime frustrarea.
    Si ei au (poate) rate la banca.

    “Oamenii lui Basescu” sunt mai de dispretuit decat asa numitii jurnalisti gen Badea, Gadea, Ciutacu care au atitudini reactionare cu privire la romanii din afara tarii?

  33. PSD se imbraca acum in alba ca zapada si incearca sa acrediteze ideia ca au pierdut alegerile din cauza ca PD-L a fraudat alegerile. Oare cine a furat si manipulat mai multe voturi?

  34. Eu nu vreau sa scuip pentru ca “a scuipa” chiar daca este sanatos pentru ca elimina microbii pa care nu e bine sa ii inghiti, A SCUIPA spun inseamna ca ii bag in seama pe acesti nesimtiti, acesti demoni care daca nu castiga, habar nu au sa piarda fara sa se faca de rahat. Nu trebui da ii scuip eu pentru ca se scuipa singuri si se baga in RAHAT fara sa ii roage nimeni. Pentru mine Geoana este doar un RETARDAT dornic de victorie, un nimeni care nu stie ca un OM ADEVARAT stie sa piarda cu fruntea sus. El este singurul MORT care a votat pentru ca oricum nu mai stie sa traiasca. Trebui sa stie ca NOI cei ce am votat TRAIAN BASESCU suntem cat se poate de vii, am votat o singura data si BINE si mai mult NOI vrem respectul cuvenit pentru ca ii suportam pe toti nenorocitii astia care daca votam cum vor ei , este bine daca nu, atunci suntem NENOROCITII DRACULUI. Nu scuip nici chiar daca acest personaj imi face scarba, pentru ca bagarea in seama nu o merita si nu ar fi trebuit sa existe in aceasta institutie a statului. Sper ca cei de la PSD sa isi dea seama de ce fal de conducator au parte si il trimita acolo unde ii este locul pentru ca trage in jos un partid care ar fi putut fi un for care sa fie dedicat oamenilor si pentru oameni si ar fi putut beneficia de un succes extraordinar. La Suceava a spus unui batran ca este neserios pentru ca face POLITICA, inseamna ca si el este la fel de neserios si asta de fapt se vede iar NENOROCITII DRACULUI sunt aceia de la care astepta VOTURI….asadar nu din cauza fraudarii a pierdut alegerile ci pentru ca el este ceea ce a spus: NESIMTITUL DRACULUI.

  35. doua aspecte:
    1. oamenii lipsiti de inteligenta sunt lipsiti si de simtul umorului, si asta e valabil pt toti tocilarii plini de frustrari care nu au stiut niciodata de ce nu au succes la fete.
    Cam asa sta treaba cu toti care au facut din replica aia cu “i-am ciuruit” un capat de tzara.

    2. brucan a prezis ca peste 20 de ani nu vom mai fi asa de prosti.
    uite ca a avut dreptate, s-a intamplat exact acum
    in urma cu 20 de ani tov Iliescu i-a ciuruit pe contracandidatii de atunci cu gloentele tvr si a tot ce era atunci masmedia
    acup, dupa 20 de ani, d-l geoana (ati vazut diferenta, nu mai e tov.) s-a luptat cu d-l basescu in conditii inegale, cel din urma fiind ciuruit de gloantele a cel putin jumatate din masmedia.
    de data asta romanii, sau macar 50,33% din ei nu mai sunt atat de prosti si nu au mai fost manipulati de masmedia.

    paradoxal basescu era plin de sange, la fel ca si nicolaescu in film, si era chiar sangele sau pe care l-a pierdut in aceasta campanie monstruoasa. fara aceasta campanie avea cu siguranta 20 – 30% in fata lui geoana, iar daca in turul 1 nu aparea gadgetul cu johanis prim ministru probabil ca nici nu se mai tinea turul 2.

    cam asta e treaba . . .
    pacat ca nu a iesit geoana sa fi vazut toata lumea adevarata fata a acestor luptatori pentru democratie, care isi apara de fapt cele 140-si-ceva de scaune de parlamentar de sub fundul lor, impreuna cu toate interesele ce decurg din asta.

  36. Nu stiu cum ati postat acel comentariu si link pe pagina lui I. T. Morar, ca nu exista ferestrele de editare si butonul necesare pentru comntarii. Bag sama, nu-i place sa fie contrazis. Eu ii propun altceva, sa se inchida intr-o camera bine antifonata si in fata unei oglinzi sa-si spuna monologurile si sigur nu-l va contrazice nimeni, ca alfel “democratul” I. T. Morar, risca sa fie totusi contrazis de cineva.

  37. Cateva corectii:
    secol=100 de ani
    juma de secol=50 de ani
    vlad tepes (1431-1476)
    In fraza ‘Basescu a castigat prin furt’ ati vrut sa spuneti ‘Geoana a vrut sa castige prin furt dar nu a putut fura cat au votat altii’

  38. I. T. Morar, iti scriu aici, pentru ca la tine pe pagina nu pot. C. V. Tudor A. Paunescu din vremea lui Ceausescu ar fi invidiosi pe tine. Alt comentariu legat de tine nu mai am.

  39. Mda…”jurnalisti si parajurnalisti”, va faceti de cap pe blogurile voastre si nici ca am auzit de domniile voastre pana azi… Si, sincer, nici nu ma mir ca sunteti celebri – pe la voi prin sufragerii din moment ce aveti argumente de genul: votez schimbarea!! Sau..am votat omul. Care om? Geoana? Pai e bietul Geoana de capul lui? Ma faceti sa rad. Adunati-va anisorii si faceti o medie impartind la fix cat trebuie pentru a rezulta mintea pe care o aveti-12 -14 ani. Curajosi, “demni”, critici…Si nu e rau. Pana la urma, cu ce e mai “inuman” cel care il scuipa simbolic pe un nemernic care incalca legea flagrant si vine apoi sa dea lectii de moralitate pe la TV si voi care il scuipati aici pe autorul acelui articol? Niciuna “domnilor”. Dar accept ca aveti dreptul la propria parere asa cum si voi de azi inainte veti intelege ca si autorul criticat are acelasi drept ca si voi. Sau voi aveti si el nu are?
    Sa le luam pe rand:)

    Geoana. Mostenitor al comunismului de la taticul lui insa nu l-a inteles nici ca ideologie si nici altfel decat ca pe o rampa de lansare in scena politica. Unii copii au mostenit averi, el a mostenit altceva. Asemanarea e simpla. Nici pustanii de bani gata si nici Geoana nu au idee ce au mostenit. Sunt pur si simplu prea prosti. Dar unii sunt si rai. Cume cazul Geoana.
    Geoana e un om mentinut in fruntea unui partid de ce credeti voi luminatilor? Pentru ca e prea prost ca sa constientizeze ca este manipulat. Chiar are impresia ca ideile ii apartin.
    Este un mincinos. Vreti exemple? Doar cititi presa, nu ma faceti sa rad mai rau de voi. Le aveti pe tava. Ultimul caz-vizita la Vantu.. este elocventa. A jurat e biblie doar… Un zero. Pe cine are in echipa? Vanghelie. Hrebenciuc…Voi nu auziti ce spuneti? Nu recititi ce v-au scris mainile tremurate de curentul ferestrelor lasate intredeschise in plina iarna? Sunteti culmea. Ati votat omul Geoana!:)) Omul Geoana nu e decat la el acasa. Si cred ca si acolo e la fel de prost ca in politica. Sincer nu ai cum sa te debarasezi de prostie cand vii la serviciu;)
    Omul Geoana e prins. Si tocmai pentru ca e atat de prost, a si pierdut alegerile cu tot cu sustinerea majoritatii partidelor…
    Basescu?? Nu cred ca nu are si el bube in cap, adica…Videanu a facut bani pe fata cu bordurile si nu plateste pentru asta, Udrea e fara valoare, etc… Dar, sincer…daca pe astia doi ii avem (Crin antonescu nu are nico treaba nici cu familia lui de la Tulcea pe care a uitat-o si nici cu politica-cum de altfel este si Orban-alt zero)cum sa aleg vreodata in viata mea VANGHELIE????? Voi sunteti nostalgicii lui Ceausescu? Vanghelie ce functie are in PSD? Raspundeti apoi si la intrebarea cat de apropiat este cu Mircea Geoana. Si daca mai sustineti inca varianta asta…. aveti fix acelasi coeficient de inteligenta ca al lui Vanghelie.
    Un jurnalist a spus ca “il scuipa” simbolic, literar, amuzant, in presa pe un alt jurnalist pupinc…-ist- si mai are si libertatea de exprimare cica sa o faca…si voi, niste anonimi ca si mine de altfel…va gasira-ti mot sa va dati exemple… Poate daca as fi citit: domnule, ce urat…” si atat…era ok. Dar v-ati facut de ras dezvoltandu-va gandurile si lasandu-le sa curga pe acest blog.
    Habar nu am cum scrie omul acela, de il huliti ca nu il cititi nicoodata, etc…Dar m-ati facut curios. Macar pe el il voi citi de azi inainte insa pe voi nu prea intrucat numele voastre stiu doar ca reprezinta mediocritatea, superficialitatea, ipocrizia si tupeul de scoala primara.
    Va las sa va jucati de-a jurnalistii. Problema ar fi alta. Nu care e mai bun sau a carui echipa e mai murdara…Intrebati-va domnilor…cine altcineva sa vina? Si cum sa acceada in fruntea tarii cadn toate partidele te promoveaza numai daca ei un protector, daca esti femeie si uiti de moralitate pentru satisfactia cuiva din partid sau mai stiu eu prin ce miracol? Asta sa va preocupe mai bine.. Faceti o investigatie in orice partid sa vedeti ca exista oameni valorosi… mai valorosi decat actualul presedinte, decat orice contracandidat pe care l-a avut insa..care nu vor apuca sa urce scarile. Aflati de ce si reveniti sa scrieti ceva interesant si util pe blog.

  40. @voi toti astia ce analizeaza
    Am luat la prima citire adunarea asta pro-individualism in politica ca imagine a domnului Mircea Geoana (fiindca vad ca fac nota discordanta prin respect fata de cei pe care ii comentez) si desi m-am abtinut constant repede cit de usor reusim sa comentam la adresa subiectivitatii presei prin propriul partizanism in culori de neon.
    Incercarile de a motiva sau ataca articolul domnului Ioan T. Morar sunt la fel de nejustificate ca afirmatiile partidelor in jurul chestiunii fraudarii.
    Nu sunt un fan al apelurilor la calm pentru ca sunt de parere ca intr-o tara in dezvoltare conflictualismul duce la progres care e pina la urma unul din principiile democratiei.
    Altfel, articolul de la inceputul acestei pagini e doar un stream-of-consciousness scaldat in sensibilitatea unui partizan ce se vrea cu plasament stratosferic si se abtine sa nu urla in disperare YEEEEEEE Am invins. Geoana presedinte!
    Luati-o de la cineva care voteaza cu haituitii.

  41. Stiamti domni,

    Cu ingaduinta dumneavostra va rog respctuos sa va osteniti a trece in revista citeva argumente care releva ca visul lui Geoana de-a ajunge presedinte cu orice chip este o idiotenie inutila si gaunoasa cum numai mintile diabolice ale sfatuitorilor lui puteau sa emita , iata:
    1. Comisiile din sectiile de votare au avut in componenta un singur reprzentant PDL evident favorabil lui Base si cinci ostili, sau, ma rog “impartiali” : PSD, PNL,PNG,PRM,UDMR.(Lucru cert, real ce se poate proba;Si asta pentru ca in al doilea tur au fost pastrate aceleasi comisii din primul tur).
    2. La referendumul pentru suspendarea lui Basescu, in conditiile in care aceasta a fost initiata in parlament in pofida Constitutiei (Art.95 (1) În cazul săvârşirii unor fapte grave prin care încalcă prevederile Constituţiei, Preşedintele României poate fi suspendat din funcţie de Camera Deputaţilor şi de Senat, în şedinţă comună, cu votul majorităţii deputaţilor şi senatorilor, după consultarea Curţii Constituţionale,….) Romanii au demonstrat ca nu vor aceasta suspendare.(Si-aici Base a fost singur…impotriva unui Parlament ostil).
    3. Geoana prostanacu’ a fost sustinut de o coalitie majoritara cca 65% din Parlament formata din 90% din formatiunile politice (dupa declaratiile dumnealor) si de o MASINARIE INFERNALA media (Antenele si RealTV) aservita total acestui desiderat “Geoana presedinte” “impotriva chiorului de Basescu” (Aici includ si prestatia cocalarului de presa C.Nistorescu fost dihor distrofic ce-amusina gunoaiele politice (cercetati-i privirea si veti intelege).
    4. Dupa primul tur, niciun reprezentant al coalitiei din jurul lui Johannis nu s-a sfiit sa aclame ca 70% dintre romani au votat impotriva lui Basescu, bucurie, circ si dai si dai anti Base.
    5. Si-a venit turul doi: 50,33% dintre romani l-au dorit totusi pe Basescu!

    In acest context se invoca de catre PSD fraudarea alegerilor?!….Si ca de fapt Geoana Prostanacu’ a cistigat cu 17.000 de voturi in plus. Pai bine mai stimati sustinatori ai lui Mircea Geoana, adica dupa ce acei 90% din esichierul Politic = 65% din parlamentul Romaniei, n-au fost in stare sa colecteze la un scrutin nici mcar 55% (din cele 70% “voturi contra Base”???) dumneavoastra doriti ca Romania sa fie condusa dup-atita taraboi, de-un presedinte Prostanac? Adica va intreb stimabililor , cum naiba challangerul sa cistige cu numai 17000 de voturi impotriva lui “Base chioru”dup-atita ostenealadiavoleasca a lui Hrebe?
    E clar, ceva scirtiie in “aritmetica” politica a coalitiei anti Base! Ceva n-are logica: pericolele identificate de catre parlamentarii “legitimi reprezentanti” ai poporului in Base, nu corespund cu pericolele identificate de catre popor in clasa politica! Dorinta lor nu se coreleaza cu dorinta majoritatii. Si nu este de mirare atita timp, alesi dupa o lege uninominala urita si strimba ca ei , ei nu mai reprezinta practic masa electoratului.Au intrat in Parlament si cu 4000 de voturi (halal reprezentativitate).
    Si-acum Dragii Mosului, vazind ca-l invocarati pe TEPES in postari, doresc sa va prezint parerea lui SFANTUL PETRE de spre Tepes:

    „ … are meritul de a fi pus pe tronul Moldovei pe cel mai mare voievod român, pe Stefan cel Mare. Cu armele! Are meritul că l-a si bătut. Si are mai ales meritul că a coborît morala absolută prin tepele puse în cur la nivel absolut. Dormeai cu punga de aur la cap si ti-era frică să n-o furi tu de la tine. ăsta-i voivod absolut, Vlad Tepes. Păi fără ăsta istoria românilor e o pajiste cu miei!
    L-as parafraza pe TUTEA,… fara Base Romania ar fi aceeasi pajiste, dar din pacate populata de lupi uriti si cocalari de presa ca domnul Nistorescu !

    Cu stima,

    MOS CRACIUN

  42. @ Aurelian:
    (mai intai scuze pentru intarziere, se datoreaza unor probleme tehnice cu internetul)
    Imi pare rau ca mentalitatea romanilor si cultura lor politica nu-i lasa sa vada dincolo de aceste argumente simpliste. Eu nu zic ca Vlad Tepes n-a fost bun. Zic doar ca nu mai e bun acum. Ca avem nevoie de democratie. Ca am trait, pe pielea noastra 50 de ani de morala absoluta. Si abia am scapat de ei. Nu avem nevoie de o mana de fier, de o imbratisare cu forta. Avem nevoie de o echipa de oameni, de o majoritate eternogena, care sa conduca tara asta cu moderatie.

  43. Domnule Zeus Juice:
    Daca alegerile au fost fraudate, si daca exista probe, e normal ca ele sa se refaca. Asta e tot. Asta e democratie. E inca mai simplu decat atat

  44. @ Daniel:
    Geoana nu e un mostenitor al comunismului, in schimb basescu este: prin discurs, prin modul in care conduce partidul si tara, prin implicarea directa in actiunile executivului, prin controlarea discretionara si in propriul folos a serviciilor secrete. Nu e limpede lucrul asta?

  45. @ Angela: Nu am spus nicaieri ca actiunea lui Nistorescu ar fi fost una laudabila. Departe de mine gandul asta. El poarta meritul de a fi distrus cotidianul. Dar meritul ii revine in aceeasi masura lui TRU, lui Morar si altora care au fost nu pro-basescu, ci ahtiati dupa basescu si dupa posturi de euro-parlamentari. Si unii chiar au primit posturile respective
    p.s. scuze pentru intarzierea cu care apare mesajul, de vina sunt defectiunile tehnice.

  46. imi permit sa citez de pe un blog, pentru ca e tarziu sa caut in alta parte…Dar sunt informatii pe care, daca chiar vrei sa le afli, le gasesti…
    (http://irinoiucristi.blogspot.com/2009/11/legatura-intre-ion-iliescu-si-mircea.html)
    Si zicem asa:
    “Tatal lui Mircea Geoana.
    Omul fara chip… Generalul Ioan Geoana si Ion Iliescu.

    Ioan Geoana s-a nascut in 1928 in judetul Dolj, intr-o familie de ceferisti. Dupa absolvirea Institutului de Constructii din Bucuresti, a imbratisat cariera militara, activand in structurile MApN in perioada 1965-1992. Intre 1953 si 1954 a fost trimis la specializare la Moscova. A ocupat mai multe functii importante, culminand cu cea de sef al Comandamentului Apararii Civile.

    La sfarsitul anului 1989, generalul Geoana senior detinea functia de sef al Comandamentului Apararii Civile si cunostea subteranele Capitalei, locatii importante in diversiunea care a inceput pe 22 decembrie 1989, acestea fiind locurile din care ar fi actionat asa-zisii “teroristi”.

    Generalul Geoana a pus la dispozitia echipei lui Ion Iliescu planurile acestor subterane si i-a asigurat, astfel, fiului sau, Mircea, o apropiere de structurile noii puteri.”

    Deci, cand a spus ca a “mostenit” la asta m-am referit. Acum, prin analogie, daca se incredinteaza unor gay (n-am nimic cu ei si sper ca nici ei sa nu ma caute:)) un copil spre crestere si educare, exista sau nu sanse reale ca acel copil sa devina, la randul lui, gay? Poate ca si dl Mircea Geoana, crescand intr-un regim comunist ca doar nu se ascundea tatal lui de el si de mama lui, a inteles si el cum sta treaba. Acum e un democrat…PSD. De ce democrat? Ca doar nu imi poate spune cineva ca toti din PSD au votat cu Vanghelie. Eu cred ca daca s-ar vota la nivel national, liber si fara constrangeri, acel incult ar disparea. Dar..pentru ca e democrat…se aleg cu grija oamenii. Sa nu ii duca mintea, sa se arunce cu capul inainte, sa fie in stare sa creada ca ideile sugerate sunt ale lor, sa isi asume meritele altora, sa fie fara scrupule si sa fure sau sa minta senin, cu vocea raspicata si cu mana pe biblie.

    Cat despre miezul “discordiei”-acel articol, are sau nu dreptul sa se exprime astfel acel domn jurnalist T. Morar? Eu nu mai inteleg, doar pentru faptul ca dumneavoastra aveti o alta opinie legata de metoda de a isi exprima supararea/ dezamagirea/ lehamitea/ sila/etc fata de o persoana nu inseamna ca eu sau un alt om trebuie s ane integram in tiparul dumneavoastra.
    Ah, ca nu este firesc sa fac rau unei alte persoane, mi se pare firesc. Dar unui om de doi lei, am voie sa ii dau peste nas? Unui mincinos, unui om josnic, am voie sa ii spun ca l-as scuipa? Mai ales daca asta as considera eu ca merita? E alegerea mea in fond. Cine ai fi dumneata sa ma judeci? Etalon? Si daca da, atunci al cui? Asa cum ii intreb si pe ceilalti: voi ati spus cumva si lucruri mai rele la adresa altora? Macar vreodata in viata voastra? Ati crezut si ca aveti dreptate cand ati facut asta? Ei bine, desi va doare….recunoasteti ca e dreptu omului sa “scuipe” un om de doi bani.
    Daca scuipa o batrana pe strada, mai ziceam. Dar aici vorbim de Nistorescu.

    O seara buna

  47. ah, si inca ceva 🙂
    Flegmat a fost dl Nistorescu de dumneavoastra si nu de dl Morar care doar il scuipa. Asadar, aceasta tenta, acest mod de a exagera…”urmeaza flegmele”…mi se pare deplasat.
    Petru ca eu de cate ori m-am gandit la expresia “a-mi scuipa in san” nu mi-a dat prin cap sa ma flegmez…Dar ma rog..Poate altii pot doar sa flegmeze.
    Poate a vrut sa il scuipe sa nu il deoache, cine stie?:)

  48. Rectific si eu ceva:” ca nu este firesc sa fac rau unei alte persoane, mi se pare firesc”
    As formula astfel:
    ” ca nu este in regula sa fac rau unei persoane, mi se pare normal sa fiu admonestat si supus oprobriului ”
    Si daca mai sunt si alte greseli, asta e. Eu ma culc.

  49. @ Daniel:
    O sa spuneti ca IT Morar a vrut de fapt sa-l pupe pe Nistorescu (cioranian e vorba de un schimb de salive, nu?:) Da, si eu cred ca tine interpretarea

  50. Nu cred ca vrea sa il pupe. Vrea doar sa il scuipe. Nu a spus ca in gura pentru a vorbi de schimb de salive.:) Asa..in general…unde apuca..insa la figurat. Nu cred ca a dat fuga dupa ce a scris articolul pentru a-l scuipa. A vrut sa isi exprime, intr-un anume mod, dispretul sau mai stiu eu ce stare l-a dominat in acel moment..si a gasit acest mod de exprimare ca fiind cel potrivit. Apoi a fost el scuipat de cei care au gasit un mod de exprimare liber, garantat prin Constitutie, demn de a fi judecat. Eu ma pot simti scuipat de dumneavoastra, de exemplu, cand citesc ca sunteti un sustinator al unui prostanac ce s-a inhaitat cu oportunisti si analfabeti. Esta inaltatoare compania domnului Geoana? Va simtiti reprezentat de dumnealui si gasca lui? Trecutul domniei sale va face sa va simtit un sustinator demn al domniei sale? E bizar…
    De exemplu, si eu l-as scuipa pe Vanghelie. Si nu ca sa nu il deochi ci pentru ca e un nimeni, un om fara cultura, fara pic de scoala, fara nici macar cei 7 ani de acasa dar in mai amre masura un impertinent, un om fara scrupule, fara jena. Insa nu voi scuipa un om facand acest gest. Voi scuipa, la fel de simbolic un partid. Un PSD de exemplu. Si cand scuip PSD nu scuip pe toti oamenii din acel partid. Scuip ce reprezinta PSD azi- coruptie, lasitate, trufie, prostie, etc. Adica..daca un partid care se vrea a fi unul cu prestanta mi-l da pe un individ precum Vanghelie drept etalon…ma scuzati…. Daca realizau ca s-a facut o greseala numindu-l in acele functii si l-ar fi schimbat…as fi spus..domnule..macar sunt destepti, macar ma respecta, macar nu sunt precum comunistii de alta data. Insa…cu respect va spun..in Romania in acest moment, nu exista niciun partid pentru care sa luptati atat de mult, pentru care sa va bateti in idei fie pe blog, fie in ziare. Sunt toti la fel.
    PSD ii are pe ai lui- gasca de care mie mi-e sila – Vanghelie, hrebenciuc, etc
    PDL ii are pe ai lui – Udrea, Videanu, etc. oportunisti , de asemenea. Greata
    PNL ii are pe ai sai – Norica Nicolai, Orban sau Antonescu – lasi si oportunisti pana la Dumnezeu. Lehamite
    UDMR – tatal oportunismului ca sa nu spun altfel
    PNG si PRM nu cred ca merita a fi mentionate pentru ca sunt conduse fie de pe stadion fie de la un spital de boli nervoase.

    Si atunci, eu ca si cetatean, care chiar vrea sa fie reprezentat de cineva care are in spate oameni de valoare si nu analfabeti, hoti sau oportunisti…eu cu cine votez???
    Si nu am votat. Si nu voi mai vota pana cand nu va iesi un om cu adevarat puternic in fata. Unul fara o haita in spate. Imposibil sa se intample acest lucru pentru ca nu ai cum sa te ridici pe scena politicii romanesti daca nu te sprijina cineva. Si daca te sprijina cineva, intr-o zi, va vrea sa ii dai inapoi ceva….sa ii faci un serviciu. Si asa..devii ceea ce azi sunt toti.
    Daca ar mai candida o data Isarescu, l-as vota. Poate ca as gresi. Dar in toti acesti ani, nu am auzit o vorba despre el, despre afacerile lui, despre nimic ce l-ar face de ras sau l-ar face demn de un scuipat.
    Aceasta este pozitia mea. Nu sunt pdl-ist, psd-ist.etc. Sunt un roman care nu intelege de ce sau cum puteti fi orbi si puteti vedea intr-un personaj precum Geoana un colac de salvare. Sau in Antonescu? Sau in Basescu. Dar, scuzati-ma, dintre cei trei, tot basescu pare mai precis, mai fluent, mai coerent. Dar tot nu il votez. Pentru ca nu e un Isarescu (e cu titlu de exemplu):) dar si pentru ca la randul lui promoveaza o Udrea, un Videanu. Insa cu restul? Ce as avea ? Blaga mi-a placut. A facut treaba iar subalternii lui au fost multumiti de modul in care s-a facut treaba. De Monica Macovei mi-a placut. De Predoiu imi place. Fac o balanta si incerc sa vad, din aceste partide, mizere, pline de gasti, care a adus un numar mai mare de oameni de calitate in Guvern. Si, sincer…nu vad de la PSD si nici de la PNL.Tariceanu e valoros dar e vandut. Pacat. Incepuse bine.

    O zi buna. Ma cheama datoria.:)

  51. Motto: ..Nu mai sus de sanda cismarule!…

    Michelangelo Buonarroti

    Stimate PAULGSANDU,

    Desi poate parea nepoliticos din partea mea, ma intreb cu smerenie si cu bun simt ce te legitimeaza pe dumneata sa “masori” mentalitatea si cultura politica a romanilor si mai ales sa stabilesti „verdictul” ca ei nu pot sa vada dincolo de argumentele simpliste (te referi desigur numai la „mentalitatea simplista” a celor care nu-ti impartasesc ideile, idei care sigur sunt fructul mentalitatii dumitale). Aici te contrazic categoric (in calitate de „cetatean standard mediu”) intrucit ceea ce tie ti se pare „argument simplist”, in cazul asta, practica politica urmareste o logica evident simpla si limpede asa ca in matematica (sancta simplicitas). Mentalitatea si atitudinea politica a omenirii a evoluat numai formal si insignifiant pe fond de la Aristotel la vale (Vezi Dialogurile , Mitul Cavernei). Mentalul politic Caragielesc il aflam pina la identitate in atitudini si in mentalitatile politicienilor de azi si, as zice si cu prisos la tinerii aflatori in treaba si Nistoresti- ar trebui sa-mi protejez inovatia . Dar pot intelege exuberanta dumitale tinereasca in a ne „impartasi” noua celor „simplisti”, citeva din din „profundele” si „evoluatele” idei despre societatea romaneasca si prioritatile ei, sau politica si societate in general. Asta ma duce cu gindul la celebrele zise ale lui Napoleon: „In politica sa fii prost nu este un handicap” si asta se argumenteaza in zilele noastre cu Norica, Orban (apropos stiai ca Norica si-o trage cu Orban?-grobian nu?) , Vanghelie, Geoana,Ghise, Nica, Dragnea, Ciuhandu,Vadim, Funar si multi, multi altii (pina la cca 322- Apropos Singurul membru PSD pe care-l stimez este domnul Valer Dorneanu MARE OM MARE CARACTER…Ati mai auzit ceva de dinsul?)!
    Si nu in ultimul rind, apreciez naivitatea candida a ideii de „majoritate eterogena”! Ma-ntreb totusi de ce de douazeci de ani de ce aceasta nu s-a constituit? Mijloace si oportunitati au fost in plan politic! Au fost cumva ocupati cu furtul si raptul la scara nationala ? Iar nu pot sa-mi stapinesc gindul care zboara la Petre Tutea :” Democraţia e sistemul social în care face fiecare ce vrea şi-n care numărul înlocuieşte calitatea… Triumful cantităţii împotriva calităţii”.Si tot el, filozoful martir, spunea : „ În democraţie, numai întâmplarea naşte un mare şef.” Si iata intamplarea , spre deosebire de prostanacul Geoana (sa stii ca am argumente solide pentru afirmatia asta, dar de,…timpul?!!), astazi este Basescu, un caracter ferm, cu un proiect credibil si oportun si mai ales singurul in stare sa tina piept cu verticalitate cu forta cerebrala si demnitate unei coalitii contra naturii, fundamentata cu lipsa de imaginatie, pe ideea timpita antiBASE.
    Te contrazic cu respect colocvial dar in mod ferm si-n privinta lui Vlad Tepes. Voievodul Tepes , pentru epoca lui, a fost o personalitate croita excelent pe metehnele epocii si-a fost performant in planul moralitatii vremii. Pastrand proportiile si ajustarile cerute de „mentalitatile moderne”, un „voievod” , astazi ar trebui sa elimine „cruzimea” dar sa pastreze intransigenta si fermitatea! Asa ca, nu neaparat Tepes din sec XV trebuie sase potriveasca astazi, ci este musai ca fermitatea si intransigenta legendara sa insoteasca demersul politic actual, in opozitie cu pradatorii economiei romanesti subrezite de prestatia aventurierilor politici vremelnici secondati in bakground de minciuna ,fals si ineptii(citeste PSD). Dixit.

    Inchei aici eu trebuie sa mai si muncesc sa-mi platesc dariile la stat! (Apropos stii parerea lui Nietzce despre stat?.. tinere exuberant?).

    Naiv si sobru om de munci, aceasta carte s-o arunci,

    Aurelian

    P.S „ Definiţia mea este: Petre Ţuţea, românul. Am apărat interesele României în mod eroic, nu diplomatic. Prin iubire şi suferinţă. …”-Crede-ma draga PAULGSANDU Geoana este un „gumilastic” politic care tine chilotii majoritatii , iar majoritatea politica abia reusete sa sa ridice nasul deasupra prohabului lui Basescu.Dormi linistit draga PAULGSANDU , Geoana &comp lucreaza pentru tine ca FNI-ul!

    Cu stima colocviala, tot eu A. Radulescu

  52. foaie verde si-o lelita, m-a facut mama fetita. ma chiama romania. am peste 5.300.000 de sclavi. acum pe 6 decembrie le-am ordonat sa-l voteze pe iubitul meu basescu. va intrebati de e basescu iubitul meu. am sa va spun. basescu mi-a promis ca ma ajuta sa scap de cei pana la 18.000.000 care ma contesta. mi-a spus ca o sa-i gazeze pe toti , ca o sa-i traga in teapa, etc.
    mama voastra de dobitoti si comunisti. vedeti voi ce va face iubitul meu basescu. hahahahahahahahahahahaha

  53. Spre deosebire de postarea ta (pe care am ajuns urmand linkul plantat chiar sub “scuipatul” lui Ioan T Morar ) el are acolo multa intelepciune si mult adevar. Poate a scris cu patos dar e dreptul unuia care a pus osul (si probabil mai mult sau mai putin suflet) la Cotidianul si care acum vede cum constructia la baza careia a pus de mii de ori mai multe cuvinte decat altii au in tot vocabularul – se naruie. Vantu , care dupa ce-si recunoaste infrangerea ! (si apropo cum te simti de aceeasi parte a baricadei cu unul ca SOV)..incepe sa-si inchida mustariile care au fermentat in sucul propriu al tonomaticilor de pe acolo, numai anti-basescu. S.O. Vantu e mai pragmatic decat tot PSD-ul si PNL-ul la un loc – pentru ca la el nu exista patima – doar interese. Si pentru ca tot le ai cu linkurile : urmeaza-l pe cel de mai jos : http://revista22.ro/de-ce-votez-cu-b259sescu-7181.html

  54. mai revin cu o chestiune…
    Ai cumva si ceva la mana pentru cele afirmate de tine?:
    Noii castigatori, acei sustinatori indarjiti ai lui Basescu, cei care apara valorile fundamentale ale acestei tari, inteleg sa-si manifeste aceasta atitudine in cele mai ordinare moduri cu putinta. Un pic de moderatie, domnilor!”
    Ma refer la furt. Daca nu ai, ar fi indicat sa fii tu moderat. nu crezi ca si tie ti se aplica aceleasi reguli ca si celorlalti?
    Din cate vad eu, nu esti cu nimic mai prejos decat candidatul pe care il sustii. Guraliv, cuvinte mari dar fara posibilitatea de a le proba… Buna vorba cu cine se aseamana se aduna.:)
    Eu zic asa: m-am amuzat teribil zilele acestea pe aceasta pagina. M-ai amuzat si tu incercand sa imiti stingher un jurnalist, sa te exprimi elegant, sa faci pe lupul moralist, sa ceri decenta judecand indecent pe ceilalti. Si fiecare raspuns pe care l-ai dat a fost fie neelocvent – mie nu mi-ai spus ce parere ai despre mostenirea lui Geoana si daca ti-i asumi pe Geana si gasca lui…altora nu le-ai raspuns decta ca te jignesc cu anumite cuvinte fara sa ai curajul de a ii infrunta cu argumente-pentru ca nu ai!

    Amice, esti slab. Imi pare rau. Succes si ne revedem cand vei scrie ceva interesant, bine argumentat si necomunist si, nu in ultimul rand, NU SUPERFICIAL.

  55. “Culturnicii de elită” de la GDS nu înţeleg că există acum mai multe centre culturale de putere în România. Care vor duce România pe calea cea dreaptă.

  56. @ Aurelian spune, decembrie 9, 2009 la 4:52 PM : +
    Motto: ..Nu mai sus de sanda cismarule!… / Michelangelo Buonarroti+
    Este o probă de incultură crasă, în stilul culturnicilor de elită de la GDS.

  57. nu sunt de acord cu maniera lui morar de a raspunde prin asemenea gesturi chiar daca virtuale, desi prin atitudinea si faptele lui nistorescu o merita.
    in schimb sunt de acord ca nistorescu alaturi de rosca stanescu sunt niste jigodii(sper ca nu i-am jignit si eu).
    si asta pentru ca sunt niste santajisti si manipulatori ordinari care pateaza aceasta frumoasa profesie de jurnalist.
    probabil morar are ceva personal cu nistorescu, de aici si limbajul pe care il foloseste. si nici nu m-as mira sa nu ai ceva personal cu acest ratat.

  58. @ Daniel:
    Observand aceste alegeri cu o oarecare atentie, as putea spune ca
    1.intr-adevar, am unele lucruri la mana: De exemplu, in Brebu, un satuc de pe langa Resita, care nu are mai mult de 1500 de locuitori, peste 500 de oameni au votat pe liste speciale. Sa se fi mutat Voronetul acolo? Sa se fi expus vreo sculptura de-a lui Beacusi? NU cred!

    2. Geoana este un om care a castigat postul de presedinte al partidului luptand cu Iliescu si cu Nastase. Nici Iliescu, si nici Nastase (sa nu mai vorbesc de Mitrea) nu l-au sustinut decat cu foarte multe rezerve. Aproape ca au jubilat vazand ca Gioana a pierdut. Iar motivul pentru care a pierdut, este ca n-a fost sustinut cum trebuia.
    Dar as vrea sa lamurim urmatoarele
    1.Un presedinte este independent, el nu face parte dintr-un partid politic.
    2. Mosternirea comunista ii revine mai degraba lui Basescu (a recunoscut-o deschis in 2004), decat lui Geoana, care a intrat in PSD in 2004 si care n-a facut parte din guvernele din timpul lui Iliescu.
    3. Modul in care Basescu a ales sa conduca tara asta, cu un prim-ministru marioneta, facand aliante numai in interesul sau si rupandu-le numai ca sa-i fie lui si mai bine, trandu-si toti adversarii lui politici, demagogismul si discursurile lui populiste, de presedinte-jucator tine de eact acea sfera a regimurilor totalitare in care acelasi om centreaza si acelasi da cu capul.
    4. Nu am votat cu Geoana pentru ca ar fi un presedinte stralucit. Nu este. E un prostovan. Dar am votat cu el pentru ca dincolo de discursul stralucit, Basescu e o fiara. Un om fara principii, care nu se da in spate de la nimic. Respecta femeile, mai putin tigancile imputite. E si cu ungurii si cu patriotii infocati si cu homosexualii.
    5. Am votat cu Geoana din pragmatism, pentru ca ROmania ar fi avut acum un guvern, si nu unul marioneta, pentru ca o alianta e mult mai greu de controlat de grupuri de interese decat un singur om.

    Ar fi multe de spus, dar le-am repetat de atatea ori, pretutindeni, incat sunt deja satul de tot. Mai ales ca sansele ca ceva sa se mai schimbe sunt atat de mici.

  59. @ cipistan:
    Salutari! Sunt perfect de acord cu observatiile tale. Nistorescu e cum e. Totusi, sa nu uitam ca inainte de el, cotidianul era pro-basescu intr-o proportie colosala. Insusi TRU asuda pe atunci la brazde. TRU, cel care sufera acum de bruxelita..

  60. Pai ce sa le ceri unor fanatici portocalii?Bun-simt,civilizatie?Nu stiu ei ce-s alea defel.Ei stiu doar de notiuni precum:pumn,ciomag,etc.etc.Sunt niste primitivi,ca dealtfel si seful lor suprem,Traian Basescu.

  61. Nişte întrebări:
    Cînd îşi va cere scuze Ludovic Orban pentru faptul că a numit 5 milioane de români “prostituate sau drogaţi”?
    Cînd îşi va cere Crin Antonescu scuze pentru faptul că a numit timişorenii care îşi exercitau dreptul sfînt de a huidui, cucerit cu sînge în decembrie 1989 (principalul drept cîştigat în revoluţie, conform lui Gabriel Liiceanu), “fanatici spre demenţi”? (de altfel, 58% din timişoreni au votat cu “fanaticii spre demenţi”)

  62. @ MArius Mioc
    Nu stiu cand o vor face, dar sper ca foarte curand, pentru ca gestul lor e departe de a fi fost laudabil. Eu nu spun si nu am spus sau sustinut niciodata ca politicienii de partea carora m-am plasat ar fi imaculati; departe de mine gandul asta. Incerc doar sa navighez prin ape tulburi si sa ma decid, cu onestitate, pentru raul cel mai mic. Chiar daca am de pierdut din asta. Iar raul cel mai mic, in momentul asta, era oricine altcineva decat Basescu. Dupa cum se poate deja observa din simplul fapt ca, fara guvern, Romania nu poate primi transa de la FMI. Iar lucrul asta ar fi fost vital.

  63. blogideologic spune:

    decembrie 10, 2009 la 1:52 AM
    @ Aurelian spune, decembrie 9, 2009 la 4:52 PM : +
    Motto: ..Nu mai sus de sanda cismarule!… / Michelangelo Buonarroti+
    Este o probă de incultură crasă, în stilul culturnicilor de elită de la GDS.

    Motto : „Cultura este ceea ce ramine in om cind el a uitat tot”.

    Edouard Herriot

    Stiamte domnule blogideologic,

    In primul rind trebuie sa-mi cer scuze! Aveti dreptate: La origine textul cu pricina preluat din Istoria Naturala este atribuit lui Apelles „NE SUTOR ULTRA CREPIDAM”. Aveti dreptate nu-n teleg nici eu de ce-am asociat citatul cu “Agonie si extaz”(exista o logica totusi). Probabil tescovina este de vina si promit ca voi fi mai atent pe viitor. Pentru a nu creea confuzie va rog sa ma credeti ca n-am nici o legatura cu GDS, n-as dori sa traiti cu impresii gresite ( chiar daca dumneavoastra ati folosit afirmatia ca figura de stil). Sunt inginer provincial format cam de multisor prin anii 80 si cred c-am subliniat esentialul. Acum, pentru ca mi-ati semnalat „dovada de incultura crasa” nu pot decit sa va multumesc si va inteleg ofensa chiar daca ea a fost amplificata de context. Evident scuzele mele trebiesc adresate tuturor celor care-au citit postarea si cred ca deja am facut-o!

    Cu stima,

    S-auzim numai de bine

  64. blogideologic spune:

    decembrie 10, 2009 la 1:48 AM
    “Culturnicii de elită” de la GDS nu înţeleg că există acum mai multe centre culturale de putere în România. Care vor duce România pe calea cea dreaptă.

    Stimate domn,

    Raman totusi cu-o nedumerire!… Puteti fi mai explicit! Ce intelegeti dumneavoastra prin “centre culturale de putere” in Romania? Si chiar ma intereseaza s-aveti bunavointa sa explicati ,chiar daca nu in detaliu, care este “calea cea dreapta”(o fi aia a lui MAO?) pe carea va fi “dusa” Romania? Mai stii, poate reusiti sa faceti prozeliti! Acum dincolo de hiperbolizarea erorii mele din postare, cred ca puteti fi gentil si sa-mi curmati curiozitatea: ce fel de legitimatie este aceea (veche desigur) dupa care v-ati scanat poza? Sa fie cumva ceea ce cred eu c-am deslusit?…Bata-va sa va bata mai “baieti”, mai risipiti mai neica, mai risipiti…Ce naiba, putiti si-n spatiul virtual!…

  65. secolul nu e mileniul..cum indarjit nu inseamna neaparat corect. pe curand prietenii mei mai putin complexi…

  66. acest loc a devenit unul penibil. Raman la ideea ca tu nu poti accepta ideea ca altul poate avea dreptul la a se exprima liber, fara sa te deranjeze pe tine – cazul ITMorar- pentru ca tu, un etalon in mateire d epolitica si detinator al adevarului absolut, il vei penaliza.
    Acum, constat inca ceva, probabil ca e caracteristic tie – esti la fel de intransigent, sa spun astfel, daca un altul face o greseala gramaticala si iar il penalizezi, ironic, fara sa tii cont , domnule “Limba Romana” ca la randul tau ai facut greseli de ortografie. Vrei un exemplu? Iata:
    “Aproape ca au jubilat vazand ca Gioana a pierdut. ” Cine e GIoana???
    Invata sa privesti intai la tine si apoi sa te erijezi in model pentru altii. Cand vei fi fara cusur, cand vei avea o parere obiectiva, curata, clara, concisa si nu un raspuns dat aiurea…atunci cuvintele tale poate vor avea greutate.
    Si, apropo…. unde e subiectul? S-a dus. E desuet deja. Creeaza un altul.

  67. Motto: …”Nu va propovaduiesc munca ci lupta, nu va propovaduiesc pacea ci izbinda.Fie ca munca voastra o lupta sa fie ca pacea voastra sa fie o izbinda”

    FRIEDRICH NIETZSCHE

    Dragi tineri,

    Respectos va rog: Pune-ti dracu’ (Doamne iarta-ma!) mina pe carte! Voi n-aveti la o adica, nici ce uita! Ca sa poti uita, este evident ca trebuie sa ai ce! Domnule paulgsandu, la postarile dumitale doar o schimbare de litera te releva in toata splendoarea anoetica! Nu va mai cumparati dizertatiile si lucrarile de licenta dupa net! Si sa nu-ti ramin dator draga paulgsandu iata : daca asezi vocala “u” in locul vocalei “a” , pe care-o muti dupa consoana “l” , te-ncurci in abjectia “blogideologic”! Dragi tineri, cam pe vremea asta in ’89, sperante tinere ca voi mureau cu-n glont in cap! Voi astazi daca utilizati internetul , le-o datorati in mare masura acelor martiri, in modul cel mai absolut! N-aveti dreptul sa fiti ignoranti, sa emiteti “vorbe” de dragul “logoreei inepte”, dar aveti obligatia sa-mbratisati cultul lucrului bine facut, al competentei, al exigentei si-al bunei masuri in decizie!… pentru voi si pentru eternitate! Pentru asta va trebuie un solid sistem de valori! Pe unii dintre voi va facineaza Chuky Antonescu, Geoana sau Potarca, Ghise sau Norica?Dar mai ales primii doi!…As vrea sa va raspundeti citi dintre dumneavoastra , dragi tineri, ati avea curajul sa plecati cu ei la Polul Nord?…Dar prin desertul Gobi, de exemplu’?… Chuky v-ar explica tot drumul ca este o prostie s-ajungi la polul nord c-au ajuns altii inainte si puteti lua bani de la CE pentru expeditie si el are solutia simpla sa va arate polul stind in sufragerie, la antena 3… Geoana n-ar sti pe ce drum sa va conduca , v-ar indica cind “Mascva” cind “vasingtonul” cind Parisul si v-ar consuma merindele si apa, pentru ca el trebuie sa prinda puteri sa negocieze, ca diplomat ce este, cu ursii la Realitatea TV, chiar daca nu polari , iar voi , bieti visatori, ati ramine acasa pe net, sa consumati energii infinite pentru cauze pe care nu le puteti descifra pe deplin!…Pentru ca nu-i asa, scoala va minte si va neguteaza diplome, televiziunile va ofera din belsug prost gust si ineptii cu “Becaliciuni” si “Vadimiciuni”, cu “Nutzi” spaima… si “Funari” si “Bolcasi” si citi Dumnezeu mai stie de fatarnici diluati in propria lor inconsistenta existentiala, la micul dejun si-apoi seara,… seara este altceva, o stiti bine,…. va delectati cu “Ciuvici” ,”Ciutaci” si pre…fesori “Stani”, cu hidrocefali ca “mediatorul” Gadea, cu grobieni ca S. R. Stanescu sau Bogdan Chireac si G.V Firea, cu catze ca D. Grecu, cu lipsiti de coloana vertebrala ca Dumitrescu, gregari ca politicienii Nica , Liviu Dragnea,Vanghel’e, Ponta ratatu’ ,Banicioiu, un nimeni ratacit in haznaua de partid, Shova o sfortare zadarnica pe altarul mizeriei politicianiste, Mazare narcoticu’ , nedemnu’ Olteanu Bogdan …si multi altii ca ei, ca “mare este gradina imposturii si-a nulitatilor” din Romania cu acces nelimitat la la voi, prin intermediul media!… Dragi tineri pacaliti de ignoranta de “partid si de stat” (Vezi petre Roman). Apoi vi se serveste la desert, cireasa de pe coliva Romaniei profunde, Virinel si Molica Columbeanu…!
    Si pentru acet motiv dragi tineri, nu va propovaduiesc munca, ci lupta… “Iubiti-l” pe “blogideologioc” pina-l asfixiati, v-a relevat “dovada inculturii crase” ca “Odioasa” Ceauseasca la Targoviste, dovada ” coledzilor academicieni !… Va rog imens si va ASIGUR ca numai voi aveti puterea sa-ndreptati toate astea!… Conditia este s-aveti ce uita…Dar sa uitati profund!…Pan-atunci , s-auzim numai de bine,vorba lui Hurezeanu!…

    Fane, de la-mpins vagoane… dar sa nu uitati niciodata ca in 17,19,20,-21 si pina-n 25 decembrie ’89, acum douazaeci de ani, multi tineri ca voi, aspiranti la “libertate” la “bine” si “fericire” , au sacrificat viata absoluta… nu timpul relaxant de pe internet si televiziuni ca Chuky Antonescu, Geoana fara caracter si toi inecatii in haznaua nereprezentativa, numita “Casa Poporului” sau mai nou, cica Parlament! De, chestie de “incultura crasa”!

    Si mai este ceva dragi tineri,(Aviz “p..agsandu”) invatati sa va recunoasteti greselile cu demnitate!…

  68. Dragi Tineri,

    Gigi Becali, cit este el de handicapat (cica-ar fi cu stea in frunte dupa zisele mumasii) , e mai intelept decit Vadim, Bolcas si Funar, Geoana si Chuky Atonescu la un loc, luati toti trei deodata si-mpreuna! Va dati seama cit sunt astia ultimii de handicapati! (Tzadar tini hinducusitule?…Catzi miei tzi futara oilii Lae?)…

    Uiote Becali ieri: “George Becali, le declara, în 26 noiembrie, jurnaliştilor prezenţi la instanţa supremă, că el nu vrea ca Traian Băsescu să iasă din nou preşedinte pentru că este un “tiran”.

  69. Astazi Becali, in sfirsit luminat si aflind de manipularile ciinilor negri din oculta banditeasca de la fostul doi si’un sfert in cardasie cu generalii(bine merci, in rezerva pe banii nostri neneaca) lui Iliescu(Ilici), Dumitru si Ca”ca”talin , a inteles mersul istoriei just:

    “S-a terminat războiul…gata. Păi ce facem? O ţinem în războaie? Tată, Dumnezeu vrea pace. Cine e? Băsescu? Gata tată, pace. Păi ce facem acuma? Nu avem Guvern, acuma pace. Gata, jos pălăria, Băsescu preşedinte, face majoritatea, pune el Băsescu prim minstru, dacă a câştigat. Acuma gata, pălăria jos, pace. Fără pace n-avem Guvern, n-avem bani. Uite eu nu pot să fac o tranzacţie, oamenii imi spun Ťuite n-aveţi Guvernť, murim de foame şi eu sunt primul care spune pace”, a exclamat George Becali. (tzadar tini hinducusitule…?). Asta este dragi tineri, pe cind jagardelele mult mai sofisticate ca Gioana si Chuky gindesc la fel dar se comporta altminteri…Chestie de perversitate! Nici unii nici altii n-ar trebui sa va mai bintuie preocuparile…! S-auzim de bine!…

  70. Stimate p..agsandu,

    Nu-ti fa probleme, pe ce ma sprijin eu…Este ultimul lucru care-ar trebui sa te PREOCUPE!… Sincer iti spun, n-am baut atit de mult sa tastez ineptii…TREBUIE SA TE DEZAMAGESC …SI CIND BEAU MA SPRIJIN TOTUSI PE CARTE NU PE TASTE. Je suis bu, c’est vrai, mai pour le valeur reelle n’est pas significatif le nombre de boisson avant le coucher”. Credeam c-ai inteles esentialul, pe bune esti o dezamagire. Si ce este trist este faptul ca ramii o dezamagire dincolo de ceea ce spun sau postez eu !
    Asta chiar conteaza!Trebuie odata si-odata sa-ntelegeti ca dincolo de ce DORIM SA FIM noi (postam noi), eu sau tu, p…agsandu,exista un adevar “matematic” (objectif) care defineste conduita si conditia umana. Unii si beti stiu sa fie domni! Altii…, vezi Chuky Antonescu … asta sunt ! Cu permisiunea ta iti dau un sfat care l-am preluat la rindul meu de la Immanuel Kant(evident prin lectura): “Tot ce spui, atât altora cât şi ţie, să fie adevărat – iată ceva ce nu poate fi întotdeauna sigur, deoarece poţi greşi; dar se poate şi trebuie întotdeauna să fii sigur că ceea ce spui e sincer pentru că de asta îţi poţi da seama imediat.”

    Inca odata, starea mea de betie trebuie sa fie ultimul lucru care sa te preocupe. In rest Dumnezeu cu mila…! Poate-ti aduci in fiecare an aminte in decembrie ca in Romania, la un momendat, pentru ca tu sa-ti faci griji despre starea mea de betie, au murit niste tineri mult mai valorosi politic si ai obligatia macar pentru ca te apropii de virsta cu ei sa fii onest si sa recunosti ca Geoana n-are caracter, iar Chuky Antonescu este totaL sarac de consistenta care trebuie s-o aibe un om politic .

    Tot Mos Craciun

  71. Poate este nedrept (adica nepotrivit pe moment desi infinit valabil) ce-am scris mai sus, este insa sincer si total reflexiv indreptat catre acest “blogideologic” care nu doreste sa-mi explice ce-nseamna “centre culturale de putere” si nici “calea cea dreapta” pe care va merge Romania dupa mintea lui. Si vreau sa-ti mai spun ceva: astazi revolutia IT a eliminat “tastele” a introdus “touch screen”, poate n-ai stiut! Nu-i nimic est tinar inca, poate te destepti!…Cu timpul…
    M.C

  72. :))
    Aurelian (aka Mos Craciun-de altfel un tip mai cult si mai echilibrat decat esti tu-asa se pare cel putin) a folosit, in expunerea sa pasaje in aromana (macedoneasca-pt ca Becali asta e in fond-aroman sau “machidon” cum se spune mai des).
    Asadar, daca nu cunosti acest lucru, nu te grabi..a cata oara??????? sa judeci si sa spui prostii stimate P…Sandu.
    E vorba de un pic de cultura generala aici.N-avem.Pacat.
    Sper ca nu vei sari la gatul meu acum ca te-am ofensat si eu insa..scopul meu nu e acela de a te jigni in niciun fel. Eu vreau doar ce am vrut mereu-simbolic vorbind pentru ca nu ma priveste evolutia ta ca persoana- sa intelegi un lucru esential: intai aduna idei, informatii, fa-ti o parere obiectiva si apoi arunca-te pe blog. Altfel, jignesti la randul tau si nu vezi padurea din ochii tai dar fixezi parul din ochiul altuia.
    Sa auzim de bine.

  73. @Daniel si Aurelian:
    Oameni buni ce naiba faceti, lucrati in duet? Zici ca “machidon” se spune mai des, ai? Bai cu atatea inteligente in tara asta nici nu ma mir ca ne ducem de rapa’. Auzi, da matale ce dialecte stii? Nu sar, domnu’ Daniel, la gatu’ matale, iti intind numai o umbrela ca prea ploua in el. Uite, poate te descurci asa. Parca sunteti decupati din Caragiale, stimabililor! Dar e fain asa, e amuzant, in fond.
    Auziti Daniel + Aurelian, si fara expuneri, pe aici, da. Comentarii scurte de maxim 5 randuri. Nu mai am chef de vorbaraie goala. Sper ca s-a-nteles “aluzia”.

  74. ok. Voi incerca sa ma limitez la 5 randuri:)
    In Dobrogea, mai precis Constanta, se utilizeaza destul de des termenul de “machedon”/”machidon” decat “aroman”. Acelasi lucru il poti descoperi si in Voluntari sau Pipera. 4 randuri…. revin cu un comment nou sa nu te obosesti prea tare 😉

  75. Termenul vine de la “macedonean”-sudul Peninsulei Balcanice daca ai idee unde vine… Asadar, sunt zone in tara unde acest termen nu e un mister-de exemplu-capitala-vecina cu Voluntariul si Pipera, localitati pline cu macedoneni/macedoromani/machedoni/machidoni/aromani cum doresti sa ii numesti, ei stiu ca despre ei e vorba.5 randuri….

  76. Dragi tineri,

    Va urez sarbatori fericite, sanatate , bucurii si-un sistem de valori solid pe care sa-l desavirsiti continuu pina la batranete! Uitati toate neajunsurile, cintati colinde si va bucurati de puritatea zapezii! Lasati “Guvernul Boc” sa lucreze in liniste! Va recomand ca lectura de vacanta “Romania taras – Tra deznadejdilor amortite” …Autor Marian Nazat… In Dobrogea de sud, machidonii se numesc si tzantzari…

    Inca odata Un an nou Fericit si “Marry Cristmas!”

  77. @ Aurelian:
    Orice injurie directa ca si orice aluzie oricat de fina si de “inteligenta” care poate fi inteleasa drept injurie, orice jignire adusa persoanelor care scriu sau comenteaza pe acest blog va fi sanctionata cu stergerea comentariului.
    Asa cum s-a intamplat deja, cu oarecare intarziere chiar.
    In rest, toate bune. Cat despre sistemul de valori, ar fi cazul sa mai lucrezi tu insuti la el, inainte sa-i judeci pe altiil.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s