Astazi se implineste un an de la prima mea postare. Intre timp s-au intamplat o multime de lucruri despre care am scris sau despre care n-am indraznit sa scriu, dar care au trecut, imperceptibil in cuvinte. Au fost cateva momente in care am vrut sa ma opresc din scris. In fond, la ce bun un jurnal virtual? Asta ca sa pun punctul pe i. Daca as fi Cortazar, as putea da raspunsul perfect. Il dau, chiar daca nu sint: “daca scriu e pentru ca stiu, cu toate ca nu pot explica ce anume stiu”. Scriu, incercand sa aflu ceea ce stiu. Scriu, pentru ca scrisul e unul dintre modurile privilegiate in care celalalt te poate gasi si re-gasi, unul dintre modurile privilegiate in care poti scapa de tine atunci cand, din diferite motive, nu te mai poti suporta. Scriu, pentru ca “nimic nu e atat de uimitor ca viata! In afara de scris!

Va multumesc tuturor celor care ati vanat impreuna cu mine si va doresc tuturor vanatoare de vant placuta!

13 thoughts on “Un an de vanatoare!

  1. LA MULŢI ANI, mă bucur că sunt primul care îţi urează asta! Un blog bun de tot, o lume literară cu totul aparte, aşa cum am trecut şi la mine pe blog, pe coloană… La cât mai multe texte excelente, Paul!

  2. Multumesc, Cristi pentru urare si pentru toate comentariile, incurajarile si cuvintele tale frumoase. Ma bucur ca blogul foarte mult de intalnirea noastra virtuala!

  3. @Alexandru Marin:
    Multumesc pentru urari:)! Si mie imi pare la fel de bine ca ne-am cunoscut, asa, virtual, si sper sa avem in continuare ocazii sa strangem mai bine zalele de aer ale intalnirii noastre virtuale.

  4. Tu şi scriele tale, Paul, sunteţi motiv minunat de rămas în spaţiul acesta “orb” care nu este tot timpul prieten
    Îţi doresc ţie şi blogului tău tot binele, un an altfel… în bine
    gînduri bune şi dorinţe împlinite în uimirile vieţii şi în scrieri

  5. 🙂 Multi anisori si de acum inainte. sunt derutata de faptul ca la mine n-a ajuns inca niciun pahar cu ceva bun, ei ei cred ca s-a terminat inainte sa apuc sa scriu si eu acest mic mesaj,

    domnisorule, sunteti iertat pe deplin daca mai citim si ne incalzim cu postari literare…

    iti doresc un Craciun fericit si un an si mai fericit. sa fie Mosul binevoitor cu dorintele tale!

  6. @ Iulia:
    Multumesc Iulia! Si eu sint derutat de faptul ca nici la mine n-a ajuns nimic;).
    promit sa incerc sa mai dezmortesc atmosfera cu postari literare de aici inainte
    la fel iti doresc si eu tie, Iulia! Un Craciun fericit si un An nou cu bine..

Leave a Reply

