când începuse să plouă

timpul se risipise deja

şi din zi rămăsese

o tulpină despodobită

de putredul fruct

numai laurei i se părea

că mai e încă mult

gradina de nuci

duhnea a praf şi a vis

din sertare se desfaceau

pendule vărsându-şi

limbile numeroase şi ude

în lumea vag plictisită

numai laura credea

că mai sunt încă multe

şi ce rasucire

ce desfrunzire ciudată

nimerise în gradina

de nuci

tocmai cand mă trezeam

îmbibat de saliva

locuirii în celălalt vis

m-am ridicat din pat

ca şi când m-aş fi desprins

dintr-un sărut îndelung

şi lasciv purtându-mi

trupul afară

în aerul ud

aici era mi se părea

cuaternară

laurei totul i se părea

absurd.

20 thoughts on “Laura

  1. Sa meditam, o clipa, la aceste versuri de mai jos, un poem pe care ti-l dedic sincer:

    Propriul meu nume…(Gitanjali XXIX) – Rabindranath Tagore

    Propriul meu nume este o temnita
    in care plange cel pe care l-am inchis.

    Fara incetare ma straduiesc sa inalt zid roata in juru-mi;
    si, in timp ce zi de zi acest zid creste spre cer,
    in adancurile beznei mele eu intrezaresc
    adevarata mea fiinta.

    Ma mandresc cu acest zid inalt;
    si de teama celei mai mici sparturi,
    eu o astup grabnic cu tarana si nisip:
    dar avand mereu grija de numele meu,
    eu ma departez neincetat de adevarata mea fiinta.

  2. Vise ce par pentru unii absurde iar pentru alţii capătă sens atunci când le descifrează tainele.

    Interesante gânduri desprinse din vise…

    Zile pline de iubire alături de cei dragi!

  3. stiai ca despre umbra nucilor se spune ca ar trezi niste senzatii aparte, ca ar putea fi chiar nesanatoasa pentru organism, nefiind indicat sa iti petreci prea multa vreme in acel adapost? gasesc fascinante acest gen de ziceri din popor, demonstrate apoi si stiintific.

    dar tot as sta sub un nuc sa gust “desfrunzirea ciudata”… sa tot citesti de la Paul !

    multumesc pentru tot, sa ne citim cu bine, sanatosi, cu spiritul linistit!

    Craciun fericit ! cu pufosi cozonaci cu nuca !

  4. nu stiu din a cui vis m-am trezit ….
    Undeva mai incolo, dezlegatorii de vise vindeau oglinzi ajunse la mare pret
    de cand se auzise ca daca ne-am putea vedea ne-am iubi.

  5. @ inda of wind:
    Cu Narcis, nu? Dumnezeule, nici nu stii cat de inventiv sint:) Dar nu, nu vreau sa fiu inventiv. De exemplu il impusc in cap si il arunc intr-o fantana..

  6. Ce frumos! N-am mai intalnit randuri stranse sub numele meu desi stiu ca acestea cu siguranta n-au fost scrise sub vreo insipratie pe care s-o fi provocat eu insami…
    Multumesc!

Leave a Reply

