Orbirea mea cerşeşte îmbrăţişările tale. e dezgustătoare ziua de azi, lumina ei se târăşte ca o gogoaşă de fluture pe străzile acoperite de mâzgă. cine ar putea să se bucure de ea? nu venea de nicăieri nimeni. numai câinii se apropiau ca nişte fluturi de mine, dumnezeii lor de fluturi cu gurile pline de bale ca de şampanie! i-am lovit cu bocancii în burtă, burţile lor amorţite ca nişte clopotniţe au sunat înfundat a moarte de om. le-am zdrobit cu câţiva bolovani ţestele lor colorate de fluturi. aproape că nu mă mai puteam opri să mă bucur de cât de frumos arătau creierele lor îmbrăcând bordura ca nişte dantele. ce reuşisem acolo, din pură-ntâmplare, avea să rămână nevăzut de nimeni. nimeni nu avea să se bucure de trecerea fugară prin lume a acelei neverosimile instalaţii. de asta m-a copleşit o tristeţe stridentă, care m-a făcut să distrug, din câteva lovituri de bocanc, tot ce reuşisem, aproape în silă, puţin mai devreme. şi să mă depărtez de locul acela ca de locul naşterii mele.

20 thoughts on “Locul naşterii mele

  1. Daca n-as sti unde esti as zica ca textul asta l-ai scris dupa o “plimbare” pe strazile Bucurestiului…

  2. revin cu un clip ce mie imi place foarte mult, “la riviere de notre enfance”, tangential cu ultima ta trimitere… sper ca wp vrea sa il cuprinda 🙂

  3. poiestia ta se mulează perfect pe starea mea de azi:(
    şi orbirea ce-o simt cerea îmbrăţişare… şi a rămas doar orbirea
    la mine lehamitea-i stridentă şi am să ţip la creierii dantelaţi ai fluturilor
    mulţumesc că i-ai ucis, m-ai scutit de-a-i lovi eu

  4. @ Iulia:
    Multumesc pentru clip; imi pare rau ca abia acum reusesc sa-l ascult..am avut unele probleme cu laptop-ul, dar s-au rezolvat pana la urma..

  5. @ Cella:
    si de mine atarna toate, si se desira ca niste margele..si eu scriu, ca si cand scriind as putea sa le desir pe ele; numai ca scrisul e un fel de sala a oglinzilor, multiplica totul la nesfarsit, pana la insuportabilitate..

  6. Frumos scris! Exceptinal! Sunt fara cuvinte… Si am sa revin cand le gasesc, sa-ti spun ce m-ai facut sa simt…

Leave a Reply

