Update2:

Pentru ca Cella se face vinovata de a-mi fi acordat iarasi acest premiu (pe care il merit pe deplin, desigur), sunt nevoit sa-l daruiesc si eu inca de cinci ori (asa cum sunt sigur ca si capitanul Saragoza ar fi facut)

Premiul aterizeaza deci la:

1. Alexandru Marin (pentru extraordinarul tonus al scriiturii)

2. Dia (pentru ca – lasand la o parte  scrisul – are o groaza de palarii)

3. Iulian (pentru ca ma mai lasa sa castig la sah:)

4. Octavia (pentru ca e sora mea, si pentru ca vrea sa scrie mai bine decat mine 🙂

5. Zuzu (pentru ca astazi a fost trista, si pentru ca lumea este un imens loc de joaca:)

Update1:

Meritul de a fi primit premiul nu este al meu, ci al lui Vania, cel care mi l-a oferit!

Daca inteleptul capitan Saragoza ar fi primit acest premiu de la Academia Casei Regale a Portugaliei, nu e clar daca ar mai fi plecat sau nu in cea de-a treia (si ultima) expeditie a sa. Destinul insa a vrut ca importanta scrierilor lui sa fie mult mai tarziu descoperita, abia in secolul nostru, cand un calugar benedictin, traversand Alpii, … dar stiti povestea, nu?

Ei bine, capitanul Saragoza n-a primit premiul, dar l-am primit eu. Ceea ce nu-i poate ajuta prea mult capitanului Saragoza, dar le va ajuta, fara indoiala, altor cinci castigatori:

1. Andi (alaturi, desigur, de indemnul sa nu se lasa de tot de blogarit)

2. Ana Pauper (care merita premiul nu numai din motive de scris, ci si de desenat)

3. Lisadru Cristian (pentru formidabilul simt al umorului)

4. Lisabeth (pentru ca imi place cuvantul “domnisorule”:)

5. Cella (pentru orasele ei de cuvinte)

(Pentru ca fiecare sa tina mine par coer)

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali.

2. Fiecare S.S. trebuie sa isi creeze o legatura pe net la blogul (si autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul.

3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care explica ce este cu premiul.

4. Fiecare S.S. care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest post si sa isi adauge numele la Mr.Linky List astfel incat sa existe o evidenta a fiecarui ins premiat

5. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

16 thoughts on “Premiat cu doi “S”

  1. Tocmai cînd venisem să iau link ca să ţi-l ofer
    o doamne, Paul, mulţumesc din suflet dar nu mi se pare că-l merit,şi nu-s fals modestă, eu prin comparaţie cu voi nu scriu
    doar semnalizez
    te felicit, tu chiar îl meriţi, uite că ţi-l mai dau şi eu 😆

  2. FELICITĂRI pentru premiu, Paul, îl meriţi din plin. De fapt, fără să încerc să te perii, ai merita un premiu pentru fiecare postare. Mulţumesc că te-ai gândit şi la mine, mă simt onorat. Eu am primit, deja, acest premiu, acum câteva zile, de la Ioan Usca, şi l-am pus deja pe blog… Dar mă simt de mai multe ori premiat. Mulţumesc încă o dată!

  3. Salutari, Geanina! Dar si multumiri si deopotriva felicitari pentru premiu!
    Ar trebui sa postezi cat mai repede premiul, pentru ca Vania este cu ochii pe noi si daca nu ne miscam cum trebuie e vai de noi:)
    O seara buna (amandurora)

  4. Iti multumesc pentru premiu, acuma m-ai pus pe ganduri, cui sa-l dau cui sa-l dau ? in plus lista s-a scurtat cu prietenii comuni si eu nu sunt o asa blogeritza… oricum multumiri, “domnisorule” :):):)

Leave a Reply

