Dupa ce am fost cat p’aci sa-l carabanesc ieri  din blogroll, din motive care nu m-au lasat numai pe mine total perplex, ci si pe altii, iata ca am decis sa accept scuzele foarte voalate de altfel ale lui Caius si m-am indemnat la aceasta leapsa care s-ar putea foarte bine sa fie prima mea leapsa (acest lucru nu se stie desigur cu certitudine, de vreme ce calugarul Benedictin care era insarcinat cu transcrierea tuturor evenimentelor blogeristice in care sint angrenat, s-a pierdut undeva pe teritorul actual al Groenlandei si n-a mai dat de el nici capitanul Saragoza de-atunci)

Dar sa trecem la leapsa si sa lasam vorbaria:

1.Cât din viața personală expui scriind un blog?

R: Nu m-am gandit niciodata la asta, dar promit sa ma gandesc pana la urmatoarea leapsa!

2.Cu ce îți dăunează blogul?

R:  Asta-i intrebare capcana, sau ce?

3.Cu ce te ajută blogul?

R:  Da’ ce am zis eu ca ma ajuta? Nu e frumos sa pui intrebari sugerand deja raspunsul..

4.Ce reacții permiți?

R: Depinde de toane; toanele mele si ale altora.

Mai departe consider ca e imperios necesar ca la aceste distinse intrebari sa raspunda deopotriva urmatorii si/sau urmatoarele (daca n-au facut-o deja):

AdinaAlexAnaAndiAnna,

Cella, Cristi,  Geanina, Elena,

George, Marius, Mihaela, Indaofwind, Ana (Peride).

13 thoughts on “Leapsa de la C*a*i*u*s

  1. Paul, eu am renunţat pe preluarea lepşelor, de prin toamnă. Sper să nu te superi pe mine dacă nu voi lua această leapşă. Pot doar să spun că blog îmi ocupă o bună parte din timpul cotidian, dar asta este chiar plăcut…

  2. @ Cristi:
    ar fi culmea culmilor sa ma supar :). eu insumi n-am tratat pana acum nicio leapsa cu seriozitate, si institutia asta a lepsei m-a lasat pana acum la temperatura apei reci :).
    eu iti doresc o zi buna, si subscriu raspunsului tau.

  3. Salut Marius!
    Mecanismul tau de procesare a comentariilor nu functioneaza asa ca iti dau si eu raspunsul la mine (pentru ca macar aici merge 🙂

    “in afara de fumat si femei, zici 🙂 asta da raspuns; ferm, deschis, taietor 🙂 “

  4. toată lumea mă iartă că nu le fac, cred, dar nu mă uită:)))
    sun haotică şi mult prea leneşăăă, Paul…
    şi sunt ani buni de când nu mai joc la impuse
    într-o vreme le omoram, apoi am anunţat de multe ori că eu NU! niciodată eu NU!:)))
    vezi să nu…
    merci, nu fac! nu te supăra frate!:)))

Leave a Reply

