Uf-uf! Puf-puf!

cu năduf…

*

P.S. Lansez pe aceasta cale un concurs de mini-, micro-, nano- si pico-PA-uri, cat si de PA-rondeluri, care va dura o saptamana, incepand de azi, iar premiul 1 va fi un link zilnic , timp de o saptamana, catre blogul castigatorului. Pentru premiul 2 si 3 ma mai gandesc :). Se pot inscrie si cei fara bloguri, si in cazul in care vor castiga, le voi trimite scrisori (la rigoare – si la cerere –  de dragoste!) 🙂 zilnice

Concursul este adresat in mod special urmatorilor: Al2lea, Ana, Blogdeumor,  Plastycframe, lui Calin Hera (desigur), Cellei (care nu mai vrea lepse, da’ lasa :), lui Cristi (caruia stiu ca-i placeau candva PA-urile), Diei (din Nancy), lui Caius (cu rugamintea: no-voxpulica!), Gabrielei Savitsky, Geaninei, lui Ivanuska (sa-i faca un pic de curaj (PING!) lui Caius!), Laurei,  lui Marius (pentru ca nu e Jack-Spintecatotul), Iuliei (stie ea de ce, nu mai zic), Silviei, Questionarelor (pentru ca e cea mai tare in Zelist:), si Octaviei (cu precizarea: merge si un PA-fragment din licenta, numai sa fie scurt!:)   si nu in ultimul rand Piticilor din mansarda roz !

Hai cu egalarea!! (si cu ping-ul)

88 thoughts on “PA-Rondel (max. 10 silabe) si un CONCURS

  1. Aşa este, îmi plăceau şi îmi plac aceste exerciţii literare. Nu promit nimic, depinde de stare, de timp, de tot felul de alte amănunte colaterale. Succes tuturor celor care vor participa…

  2. rece,
    podul palmei îmi doare
    linia vieţii a rătăcit
    drumul
    spre linia inimii
    din podul palmei
    tale
    am scăpat de grija şi obligaţia asumată, de drag:), şi m-am şi autodescalificat:p

  3. pot să scriu şi în franceză, Paul? ce amuzant, nici nu ştiam de chestiile astea! pot să scriu mai multe? 😀 unul pentru început:
    Jacques Senfiche est seul en attendat le métro.

  4. Pai nu stiai, Dia, pentru ca eu le-am inventat azi noapte pe toate :))
    Numai ideea de PA nu e a mea, am primit-o prin transfuzie de la Calin Hera! si m-am jucat cu ea:)
    poti sa scrii cate vrei, Dia!

  5. Pe Caius să nu-l promovezi, că nu le scrie el, fură de la mine texte mai vechi! Da-l lăsăm în pace, că plăteşte consumaţia. Şuteşte bani de la maică-sa, că doamna beneficiază de-o pensie nesimţită…

  6. pai cum? vezi daca n-ai Micro-Robertul? 😀
    (nu stiu ce fel de PA, tu te pricepi. mie mi se par dragute si de-aia imi vine sa le scriu 🙂 gata, plec)

  7. citisem PA -uri pe la Cristian Lisandru si acuma vad ca esti un pic mai blandut si ne ierti cu PA-uri pitice 🙂

    un PA in afara concursului sau in concurs (dupa cum are el chef) ar fi

    Frumos bibilica ciugulea boaba din frunză, visând la un song de pe youtube…

    când termina bibilica de ciugulit sa o pui in concurs 🙂

  8. @ Iulia:
    e splendid PA-ul tau; de fapt este un micro-PA 🙂 gata, am pus-o in concurs ca are gusa plina 🙂
    sa stii ca n-ai scapat insa atat de usor! te astept in continuare cu oricate si orice fel de PA-uri..

  9. le micro Robert e un dictionar mai mic decat le Petit Robert 🙂 (care de altfel, e foarte mare)

    ce stângace eram şi cum întorceam cuvintele într-o tigaie cu ulei încins! trupul îi era
    un caiet cu file albe, eu eram femeia-pensulă.

  10. “Piratul atarna in streang si-n departari pluteau corabii”

    “Isi luase un job serios, tragea in gogosi cu prastia sa nu nimereasca pe nimeni.”

    “Mansarda era mov desi la prima vedere rozul iti lua ochii”

    🙂 Misto ideea !

  11. păi, eu credeam că mă descalific:)))
    eu de ce nu primesc ping, ce io-s mai fraieră ca Vania dacă nu-s în zelist?:)))
    maxi:
    mi-am vărsat cafeaua pe leptop. înflorise orhideea, mi-ai zis la telefon că ne despărţim, să o ţin eu.
    mini:
    dumnezeu scrie bilete de dragoste ierbii. plouă.
    mai vrei?:)

  12. “Ai să pleci fără să te uiţi inapoi

    Şi-au să-ţi iubească paşii toţi nefericiţii.

    Iţi vor plânge absenţa

    Numai copiii

    Căci n-au învăţat încă să-şi nege amintirile

    Şi deocamdată nu-i rană pentru ei decât cea care sângerează…

    Scrisorile au să uite cât de rotund faci “a”-ul

    Şi gustul timbrelor iţi va fi străin

    Pentru că ai prea pătate de cerneală degetele

    Şi gândul prea acelaşi…

    Ai să zâmbeşti mereu

    Chiar dacă uneori doar trist, amar sau pur şi simplu minunat.

    Iar curioşii au să se întrebe de fiecare dată

    Dacă chiar eşti ceea ce pari

    Sau semeni mult prea bine cu ceea ce nu eşti…

    Şi-ai să taci

    Nu din comoditate cât din experienţă,

    Pentru ca s-a vândut prea bine în trecut

    Liniştea ta.”

  13. Eu vreau scrisori de dragoste mai mult decat linkuri… Daca am sa castig, desigur!
    Iti multumesc mult pentru invitatie… E o surpriza faina tare sa ma gasesc la tine aici!

  14. @ Lord D’if:
    Multumesc pentru participare: deci avem doua micro-PA-uri si un nano-PA! Gata, le-am trecut pe pagina de concurs! (Imi exprim, in tacere, preferinta pentru prima, care e parca rupta din manuscrisele lui Saragoza – capitanul)..

  15. @ Laura:
    sunt frumoase versurile tale
    ce frumos spus; copii sintem atunci cand nu intelegem ca o rana nu trebuie sa sangereze ca sa fie rana..
    a-ul meu e trist, dar e superb de rotund :); gustul timbrelor l-am uitat de mult..

  16. “Ce răni adânci săpate isteric de-un gând bolnav şi unghii netăiate în colţuri ce-agaţă nemiloase baloane de săpun, ce zâmbet trist, ce gând vinovat…
    Cuvântul se sparge iarăşi în rânduri neînţelese şi-i mătură rămăşiţele vântul aspru suflat de-un curcubeu depresiv, buzele se mişcă a vorbă în ciuda tăcerii pe care par să o citească tot mai mulţi tot mai des şi-n locul unde înainte nu era nimic s-au înghesuit cuminţi aproape toate…
    În ordinea strident de nefirească a nebuniei acceptate ideea ia forma umbrei unei personalităţi şi-n nisip degetele se-ngroapă parcă a uitare…
    Începutul mereu proaspăt şi viu miroase a lalele negre şi-n trupuri ridicole de oameni mari stau îmbrăcaţi copiii care şi-au dorit prea mult să crească…
    Nimeni nu înţelege nimic, nici măcar eu şi nu că n-aş vrea dar mi-e prea lene să-mi împart egal atenţia aşa c-o las spre rupere cui crede că mi-o poate distrage… Dar fiţi blânzi, e bătrână şi curioasă!”

  17. @ Laura:
    Uite, am descoperit un splendid mini-PA in fragmentul tau:
    “Începutul mereu proaspăt şi viu miroase a lalele negre şi-n trupuri ridicole de oameni mari stau îmbrăcaţi copiii care şi-au dorit prea mult să crească…”
    ce zici?
    p.s. trebuie neaparat sa se incadreze in categoriile concursului 🙂

  18. “Vreau Pavaj de Catifea pentru Strada ta, căci Drumul meu de Piatră iţi poate amputa picioarele… “

  19. “Mi-ar plăcea să plantez zambile

    În Grădina unde stau ingropate Speranţe

    Ş-aroma lor uneori sufocantă

    Să ţină Copiii departe d-acest Cimitir…

    Aş pune roz şi mov

    In glastrele Mamelor care plâng

    Şi aş lăsa florile de Martie să le-asculte Povestea

    La nesfârşit.

    Aş închide Primăvara în sticluţe de parfum

    Ş-aş vinde în schimbul simplei dorinţe

    Gustul dulceag

    Al Fericirii.”

  20. @ Laura:
    as planta zambile in oasele care cresc in pamant
    in mainile care inoata prin aerul dens de tarana
    in gura care cheama si rade la nesfarsit
    in bratele ei de dinti as inchide primavara
    si dorintele ei cu gustul straniu
    al fericirii

  21. nu e pico-pa, suspinam aici din cauza Laurei si a scrisorilor de dragoste pe care le revendica deja! eu oricum, Paul, nu particip la concurs, sa stii! eu scriu doar asa, pe langa 🙂 ok?

  22. nu nu nu! nu eram suparacioasa dar e drept, ma jucam rar, eram un copil tacut si serios. abia dupa ce am crescut am inceput sa ma joc, deci si-acum ma joc. 😀 dar n-am nevoie de castig sau premiu de consolare! 🙂

  23. ok, ma bag si eu dupa cum urmeaza:
    Chiar si după ce mi-am dat seama că era oarbă, simţeam cum privirea ei lance continua să mă vâneze în bucăţi mici, de parcă ar fi ştiut şi eu nu reuşeam să mă desprind de scaunul care între timp imi devenise laţ.

  24. @ Andrei:
    Bine ai venit pe aici!
    Uite am dat mai jos cateva exemple; Definitiile sunt in titluri: PA inseamna proza arhiscurta. (si eu sint cam ametit ca abia m-am trezit 🙂

  25. ok. pai am mai trecut oe aici (plastycframe :P)
    PA:
    ” Cu tejea de la pistol lipita de dosul capului: Zbangggggg !”

  26. Nu m-am putut abtine, e prea faina ideea. n-am inteles daca trebuia obligatoriu cate unu din fiecare categorie sau daca ne puteam alege, da eu am zis sa bifez toate modurile micimii, caci mic in sine, dupa cum stim, nu e…rondelul nu prea intra in gama, si de asta nu mi-a iesit…

    Mini – PA
    Nu ma mai cheama demult asa. Ti-as spune noul meu nume, dar maine o sa-l schimb si iar o sa fii intr-o situatie jenanta.

    Micro – PA
    Daca ai citi o carte despre mine te-ai ingrozi. El puse semnul cu grija la loc.

    nano – PA
    Banane la zece mii de fluturi.

    pico – PA
    Flenduri.

    PA-Rondel
    despre mine
    despre tine…

  27. @ Amalia:
    🙂 Primesc cu bucurie participarea ta :). Si desi e concurs, trebuie sa recunosc ca pico-PA-ul tau ma innebuneste. “Flenduri” e una dintre cele mai bune proze pe care le-am citit in ultima vreme.
    Ne vedem in curand, sper, Amalia..

  28. Mini – PA
    Ii tremura mana la fiecare litera dar scrisul stramb si dezordonat contrasta atat de strident cu frumusetea interiorului ei. Nimic nu-l facea s-o iubeasca mai mult decat mirosul de timbre de pe degetele ei…

    Micro – PA
    In vremea inchizitiei moderne se ardeau scrisorile de dragoste drept tortura suprema.

    Nano – PA
    Sarutul ei avea gust de zmeura.

    Pico-PA
    Tacere.

Leave a Reply

