(e sâmbătă azi, îmi trebe ştampila)

http://mă durea ochiul stâng, ochiul drept îmi rămăsese în pat şi privea-de-acolo ca un www. stricat/ până când mi-am spus eu că ar fi trebuit să fac ceva, să schimb.com; mi se decojise de pe mâini pielea şi atârna favorită de mine ca o stea://www.plecarea asta n-am simţit-o decât mult mai târziu când mă gândeam că.de mine n-o să audă oricum nimeni, oricât m-aş strădui www. sunteţi-gata-copii? https:// locul era înnodat ca un anotimp neterminat şi clima se schimba mereu, mai ales când eram copii şi creşteam… http://www.era-tare-greu. e poate nimerit să spunem şi asta, pentru că de-durere.ro n-a auzit nimeni/ nici măcar eu. şi ce mai contează dacă datele erau exacte www-ul nu era nicioadată departe, nu era mare lucru să dai un clic/ găseai peste tot inteligenţă instant sau la plic şi era tot mai bine când îmi înclinam umbra exactă spre tine. www. ia să nu vă mai aud cum vă smiorcăiţi/ e cazul să scoateţi banii şi să plătiţi, că de mâncat am mâncat foarte bine/ focul mistuia în sobă buline şi macii înfloreau lângă foc/ sânii ăştia ţâfnoşi o să-mi poarte @ sigur. noroc/ până când n-o să mai am lemne.de/foc.

14 thoughts on “http://poiesti.re

  1. e o poezie modernă prin felul cum ai abordat stilul actual de viaţă, dependenţa aceasta nocivă de www. şi toate denumirile acelea care sunt stări, trăiri…
    da, mi-a plăcut.
    Ottilia Ardeleanu

  2. @ Otilia:
    asa e, dependenta asta de internet o sa ne ucida, o sa ucida ce e mai intim si mai genuin in noi, adica raportul cu celalalt. si nici n-o sa mai intelegem asta. O sa fim toti legati de niste link-uri.
    Sa ai o duminica frumoasa..

  3. iarasi am mult de citit de pe la tine… 🙂 intr-un fel e bine ca mi-am autoimpus no-net-at-home-principle si astfel ma las inundata mai intens de minunatiile pe care le gust pe la voi.. in suvoi…

    sa ai o zi ghidusa!

Leave a Reply

