(Doru Lelii – in care se povesteste prima  aparitie a lui Caius la Dinar)

Când era la al treilea rând de bere nefiltrată, plutonierul-major Onici privi în dreapta lui către un tânăr care se chinuia să-şi încropească un blog.

– Cum îţi zice, îl întrebă după un răstimp, observând că tânărul era nou şi nu vorbea cu nimeni.

– Caius, scânci acesta drept răspuns.

– Auzi, da’ tu mai tare nu poţi să vorbeşti, că mă prost-dispui cu mieunatul ăsta.

– Ba da, îşi ceru scuze Caius, tot în acelaşi ton.

Plutonierul-major Onici se înfurie, dădu peste cap halba de bere nefiltrată şi-i aruncă acestuia:

– Auzi mă’, ştii cum ar trebui să ţi se spună ţie?

– Cum, făcu iarăşi Caius o încercare?

– Doru, îi zise hotărât plutonierul-major Onici.

– De ce?, se sforţă iarăşi ca un sopran Caius.

– Ca lu’ tată-tu îi zice Lelii, d’aia! tună plutonierul-major Onici şi îi împinse şi lui Caius, râzând, o halbă de bere nefiltrată. Lasă blogu’ ăla, că în Zelist eşti deja praştie.

Cine vrea să răspundă la provocarea de a folosi, în scopuri proprii, unul sau mai multe dintre personajele mele, respectând tabieturile şi obiceiurile lor lingvistice este bine-venit să preia leapşa. Eu o trimit mai departe următorilor: Vania

Cristian Lisandru

Dia

Al2lea

Amalia

Vraji

Simon

Iulia

Otilia

Piticii din mansarda mov

Cella

Silvia

18 thoughts on “Mima (tot un fel de leapşă)!

  1. @ Cella:
    pe Mara numai cu cea mai mare grija, precautie si evlavie!
    in schimb nu sint la fel de grijuliu cu Ema, capitanul Saragoza si ceilalti trilobiti, baba Minda sau Luca – cel cu mingiuca – bestiarul e totusi rezonabil 🙂

  2. Foarte drăguţ! Îmi place umorul ăsta al tău. E de preferat oricăror texte.

    Ottilia Ardeleanu

  3. oricat ma-s stradui, nu pot scrie genu ista de scrieri, tre sa il rog pe Vania sa imi predea si mie un short-session, la fel cum i-a predat lui Caius lectia despre blogarit

    mi-e ca nici asa n-o sa am succes! 🙂 sa fiu iertata, don Paul!

Leave a Reply

