După o săptămână în care fiecare a reuşit sau nu să găsească combinaţia de litere şi cuvinte cu care să câştige concursul „nostru”, iată că a venit şi momentul cel mai important, evenimentul lunii februarie. Dar lăsând la o parte introducerea, să trecem la discuţia relevanţei literaturii în genere în contextul socio-cultural de astăzi, la locul scriitorilor în general în societatea modernă şi la modul în care literatura poate influenţa viaţa fiecăruia dintre noi. Pentru că ştiu însă că asemenea discuţii –  care ar putea ocupa giga-biti intregi –  nu interesează aproape pe nimeni, voi sări şi peste ele şi voi trece direct la… genurile literare şi valabilitatea lor în contextul literar actual, la problema întrepătrunderii lor şi nu în ultimul rând la necesitatea depăşirii lor… Deci premiile!

Locul I (şi felicitările juriului) se acordă Cellei, în special pentru PA-iestirea :

„rece,

podul palmei îmi doare

linia vieţii a rătăcit

drumul

spre linia inimii

din podul palmei

tale”

*

Locul II se acordă Lordului D’if, în special pentru Micro-PA-ul:

„Mansarda era mov desi la prima vedere rozul iti lua ochii”

*

Locul III se acordă Iuliei, pentru Micro-PA-ul:

„Frumos bibilica ciugulea boaba din frunză, visând la un song de pe youtube…”

Menţiune se acordă Diei, pentru Mini-PA-ul:

„ce stângace eram şi cum întorceam cuvintele într-o tigaie cu ulei încins! trupul îi era

un caiet cu file albe, eu eram femeia-pensulă”.

*

Premiul de consolare se acordă Laurei.

14 thoughts on “Câştigătorii concursului de PA-uri!

  1. pe linia pingului am aterizat si eu sa imi ridic premiul (bibilica aceea youtube-omana iti multumeste 🙂

    Felicitari sincere locului I si tuturor celorlalti participanti! Pe mine una m-a dat gata locul II…

  2. MULŢUMESC! 😆
    JURIULUI 😉
    mamei şi iubitului meu… din stele
    şi, desigur,
    VIRTUALULUI
    vouă, tuturor, gânduri dragi şi
    criticaţi-mă în ATELIER 😆
    http://blogulucella.blogspot.com/
    aici unde igliţez cuvinte şi inventez jocuri şi protestez împotriva “genurilor literare” 😆
    MULŢUMESC!, Paul, nici nu ştii ce mult senin ai adus înnorărilor mele de-o vreme cu jocurile tale minunate

  3. 😀 Paul, multumesc pentru premiu! ah, toate pa-urile din concurs au fost frumoase. adica sunt! eu o sa-mi impart mentiunea cu MC;
    amandoi te imbratisam virtual 🙂

Leave a Reply

