am ridicat din pământ câteva coaste ca o lume –

alergarea mi-a făcut bine, dimineaţa în jurul bisericii

copiii se izbesc de geamuri ca nişte păsări şi ţipă.

se izbesc ca nişte uşi de păsări şi ţipă.

ţipetele lor se izbesc de păsări ca nişte păsări de geamuri

şi ţipă.

apa sfinţită le plouă stomacul de geamuri şi ţipă

îmi şterg sudoarea numai cu mâneca ta

cu gulerul hainei tale îmi şterg de geamuri

sudoarea şi ţip. facem dragoste ca nişte păsări de geamuri

am gura plină de salivă ca de apă sfinţită

îmi şterg sudoarea de geamul îngheţat

ca nişte păsări izbite de uşi de gulerul hainei tale

copiii în jurul bisericii se scuipă cu apă sfinţită

ca nişte păsări şi ţipă. e seară plouă cu apă sfinţită

pe geamuri, pe gulerul hainei tale sudoarea

ca nişte copii izbindu-se de geamuri

ca nişte păsări şi ţipă.

am ridicat din pământ câteva coaste ca nişte păsări

şi ţipă.

facem dragoste. am gura plină

de gulerul hainei tale ca de salivă

şi ţipă.

***

Obs: Se dedica, din motive calendaristice, Adinei, Amaliei, Anei,  Anei, Anei,  lui Andi, Andreei, Annei, Cellei, Diei, Elenei, Fleurduly-ei, Gabrielei, Gand licitat, Geaninei, Ionei, Octaviei, Laurei,  Iuliei, Mihaelei, Otiliei, Psycheei, Questionarelor,  Razei de soare,  Intalnirii cu soarele,   Silviei, Anei.

34 thoughts on “Şi ţipă

  1. Multumesc si eu de dedicatie tre sa recunosc ca uitasem de motivele calendaristice, doar ca din perspectiva analitica poezia ta nu e prea clara 🙂
    Te ai vazut cu CS?

  2. Lipsa de claritate se datoreaza numai “perspectivei” 🙂
    Ne-am intalnit, da, si am discutat vreo doua ore. A fost frumos. Ar fi fost frumos sa ne vedem toti. Sper ca o sa se intample asta cat mai curand.
    Spor pe-acolo, orice ai face, din orice perspectiva 🙂

  3. Paul, mulţumesc mult. Ţipătul acesta de dragoste face bine oricărei femei. Eşti drăguţ că te-ai gândit să faci un cadou în versuri persoanelor feminine.

    Încântarea a fost deplină. Mult noroc şi ţie şi împliniri pe toate planurile.

    Ottilia

  4. O bijuterie – “îmi şterg sudoarea numai cu mâneca ta

    cu gulerul hainei tale îmi şterg de geamuri

    sudoarea şi ţip. facem dragoste ca nişte păsări de geamuri

    am gura plină de salivă ca de apă sfinţită

    îmi şterg sudoarea de geamul îngheţat

    ca nişte păsări izbite de uşi de gulerul hainei tale”…

    Seară bună, Paul Sandu, mi-a plăcut tare!

  5. Are un ritm foarte interesant poezia ta, aproape ca simti tipatul ca pe bataile inimii…
    Multumesc pentru dedicatia, care nu tipa, ci mangaie sufletul.

Leave a Reply

