mestecam lipitori cu buzele răsfrânte, pământii,

cheflăind ca nişte pleoape de mort (înapoia lor

viermii), mestecam lipitori între două frunze de castan –

ba de nuc – cu buzele mov de culoarea sângelui nostru

care îmi umple bluza,

iubito nu ţi-am spus asta până acum,

dar trebuie să ne despărţim,

mestecam lipitori cu buzele crestate de frig,

înapoia lor carnea moale mustea (deasupra ei

limba viermuind), întinde-te lângă mine –

ba da, vino! – să stăm amândoi cheflăind lipitori

să ne prelingem pe marginea patului, pe podea,

să facem salată,

să ne înfigem degetele unul într-altul

ca pe nişte sonde, prin straturile de dermă

până la sentimente. aminteşte-ţi mai bine

cum mâncam lipitori scuipând oasele lor

minuscule pe la colţurile gurii ca pe nişte coji

de seminţe, cum mestecam cu buzele lăţite

(înapoia lor dinţii)

lăsând să atârne înafară trupul acoperit

de ventuze rozalii, crispat, cu respiraţia tăiată […].

de fapt, poţi să-ţi aminteşti ce vrei, iubito.

12 thoughts on “Sa facem salata

  1. Pingback: MINUNI «
  2. “să facem salată,

    să ne înfigem degetele unul într-altul

    ca pe nişte sonde, prin straturile de dermă

    până la sentimente. aminteşte-ţi mai bine

    cum mâncam lipitori scuipând oasele lor

    minuscule pe la colţurile gurii”…

    Normal că am pus un link către tine, în astfel de condiţii…

  3. @ Otilia:
    imi pare rau, nu stiu care ar putea sa fie cauza pentru care nu au aparut.
    Tu spui mai frumos decat mine, eu nu m-am gandit asa la lipitori 🙂

Leave a Reply

