A scrie pe bloguri e totuşi o treabă serioasă chiar dacă o iei în râs (în mod serios) şi presupune anumite responsabilităţi şi anumite standarde. Nu voi discuta aici (din nevoia de concizie) chestiuni care ar trebui poate discutate de felul întrebării – spre exemplu – „cât de personal poate să fie un blog personal?”. Este firesc ca un blog să se transforme într-un fel de „bolniţă” în care „postardul” intră numai ca să se sprijine de umărul tău şi să plângă? Să-ţi explice cât de ocupat e el, cum şi-a închis telefonul (cui cere, de fapt, scuze prin asta?) şi cum au sărit din el zeci de mesaje după ce l-a redeschis. De ce e nevoie de mâţâiala asta de fată de grădiniţă pe bloguri doar pentru ca nu avem nimic de spus? Şi mai ales pe cele mai “bune” dintre ele?

37 thoughts on “Smiorcăiala pe bloguri

  1. Nu-mi place pisiceala din orice unghi aş vrea să o privesc.
    Lisandru ştie cel mai bine ce părere am eu despre astfel de situaţii. Tona de lămâi nu ar face faţă.
    Însă nu mă obligă nimeni să vizitez astfel de locuri populate cu…smiorcăieli …

    Gânduri bune!

  2. Aşteptăm scrieri cu şi despre Mara pe care eu o văd ca fiind o frumuseţe cu ochii mari şi negri, cu părul ca abanosul ce-i mângâie umerii fără a se pisici…

  3. @ Cristian:
    Si eu cred ca e o problema care ar trebui serios discutata. Care sint limitele unei postari decente? De ce sa scrii aiureli numai ca sa-ti satisfaci nevoile de trafic? Vad ca nici scrisul pe blog n-a scapat de etosul aflarii in treaba, valabil pretutindeni la romani.

  4. Asta da tema de discutie. 🙂

    Intrebarea principala pe care trebuie sa ne-o punem este: Care este rostul unui blog. Unii vor sa informeze, altii sa isi dea cu parerea, altii iarasi il trateaza ca pe un jurnal personal, etc…

    Eu asa percep blogurile personale, ca pe jurnale, singura diferenta fiind ca blogurile sunt publice (si nu le incepi cu “Dear diary”), jurnalul este privat. Din punctul asta de vedere pe blogurile personale, cum este cabral.ro, ma astept sa povesteasca orice de la hemoroizi pana la aventuri amoroase. Este, cum s-ar spune, riscul meseriei. 😀

  5. cred că-mi citeşti, în care stele?:), gîndurile
    dacă nu mă călca pe bombeu cineva aveam în gînd o însemnare ţuţeiană, azi, exact despre aflarea în treabă a românilor şi etc.
    da’ şi mie mi se zice că-s o smioroblogeriţă:)))
    m-ai pus pe închis că eu am ales, cînd mi-au făcut amicii blog, tema antitrafic şi poezia ca pansament între mine şi jegul vitual
    da’ tot n-am scăpat neporcăită şi încă rău şi urît
    şansa mea e însă în cu totul alt loc de căpătat încrederea pe care oricum nu o las din mînă
    doar mă fac, din cînd în cînd, că o pierd pentru a o găsi cei care au mai mare nevoie de ea
    l-am citit pe C., într-o vreme, m-am vindecat repede
    blogurile vipurilor sunt hip-hop şi mie-mi place 50Cent:)))

  6. intr-un timp il citeam. de la o vreme ” mi s-a luat “…. si nush de ce.

    uneori scria fain. si mi-era drag sa citesc, pt ca ma amuzam. insa, la un moment dat a inceput sa scrie ” pt trafic “. lucru care nu ma incanta.

    si-n plus, e acolo sus in top, pt ca… poarta un nume. altfel, sincer, ar fi un blog ca toate celelalte. ( parerea mea ) 😀

  7. @ Alicuza: Pai diferenta asta (dintre bloguri si jurnale) e extrem de mare, de vreme ce primele sunt publice, iar cele din urma private. Si acceptand ca sinceritatea nu e numai jucata (desi o jucam pana si in fata noastra) ce sens are sa o manjim cu banalitati smiorcaite; ca si cand ar fi plecat la cersit…

  8. Unii isi pierd orice urma de demnitate pe asa zisele “bloguri personale”,nu stiu,poate ar trebui sa existe totus un mecanism al celor ce au platforme care sustin blogurile,fie ele gratuite sau nu,care sa impiedice cumva raspandirea “plagii”,prostia in general e promovata suficent in televiziune ori presa scrisa..internetul are portite prea largi.

  9. ce cont ai pe trilulilu?? caut prieteni acolo si nu te gasesc ..ID-ul meu este femeiafaranume.

  10. O colega de serviciu mi-a spus odata ca blogul meu e mult prea personal. Am intrebat-o in ce sens, ce-a aflat despre mine din blog, in ce fel mi-am dezvaluit intimitatea… Nu a stiut sa-mi raspunda, asa ca am ajutat-o eu. I-am spus ca scriu despre sentimente, simtiri, patimi, nelinisti, singuratate, iar acestea sunt lucruri prin care trecem cu totii, nu tin de persoana, tin de Suflet, iar cand vine vorba de suflet sunt multi care citesc, putini sunt insa cei care simt…

  11. Nu inteleg ce te-a deranjat atat de tare. Faptul c-as scris o banalitate cotidiana lui, c-au comentat multi si ca-l citesc si mai multi, c-a facut-o atat de nesofisticat si ca si-a si ascumat-o?
    Toti ne “smiorcaim” cumva pe bloguri. Toti scriem “ce ne doare” one way or another. Pana si tu. Numai ca poate nu chiar atat de explicit.
    Posesia in sine a unu blog ne face nevoiasi de atentie, exhibitionisti ai propriilor perceptii ale realitatii, nebuniilor cu iz personal si-al gusturilor pe care nu le prezentam drept discutabile.
    Explica-mi te rog sa inteleg si eu… daca vrei! 🙂

  12. @ Laura:
    Nu m-a deranjat, m-a amuzat deopotriva. Apoi mi s-a parut ca trebuie facuta un pic de curatenie de primavara, ca smiorcaiala adulata de comentatori trebuie imbracata macar in niste haine rezonabile; sigur ca toti ne smiorcaim, poti spune chiar ca viata noastra e o smiorcaire cand vesela, cand trista, numai ca toti ii dam niste forme, o imbracam, o trasfiguram in cel mai reusit caz.
    Eu m-am simtit agresat, pur si simplu, de bocetul ala. Daca e sa spun adevarul. Asa cum ma simt agresat de cersetorii de pe strada sau de urletele si in juraturile pe care le aud din intamplare.
    Si cred ca articolul meu are si un rol preventiv. am speranta asta.
    cand o sa incep sa ma plang si eu, te rog sa-mi inmanezi o capsuna de-asta de aur. 🙂

Leave a Reply

