… si domnul Morar vechiul/nou maestru de ceremonii.

(Sau despre cum se conduce o tara intreaga numai cu circ, in lipsa de paine).

Iata ca de vreo saptamana cazul Voicu a invadat ca niste balarii toate canalele media, sufoca stirile tv, emisiunile politice, discutiile private, totul.

Servite cu lingurita, ca intr-o telenovela, stenograme apar pretutindeni, in toate ziarele, cu naturaletea unor stiri meteo. Si ce daca dosarul era secretizat? Tipu’ e un mafiot nu? Bine i-au facut ca il linseaza in public. Lupta anti-coruptie a lui Basescu, in loc sa se desfasoare in salile de judecata, se intampla pe hotnews, pe antene, pe realitati si la be1 tv.

Mai lipsea sa-l lege pe “grasan” de una din coloanele din Piata Romana si sa se arunce in el cu pietre.

In timpul asta, cat Basescu tine presa ocupata cu acest spectacol, pregatind pastila stenografica zi de zi, Boc mai injura un profesor, mai bate cu pumnu’n masa si cand nu face pe prostu’ e prost de-a dreptul. Si e cam asa tot timpul.

Circul bate criza! Sau nu?

14 thoughts on “DNA – noul Circ Globus al lui Basescu…

  1. “Servite cu lingurita, ca intr-o telenovela, stenograme apar pretutindeni, in toate ziarele, cu naturaletea unor stiri meteo. Si ce daca dosarul era secretizat?”

    E secretizat numai atunci când nu se oferă pe tavă desecretizarea lui… La momentul potrivit, ca o bombonică dulce… Seară bună, Paul!

  2. Pingback: 2092… « Nataşa
  3. Eu una, n-am priceput mare lucru, mai ales că nu mă uit la tv, de fapt n-am unul (am refuzat să-mi iau 😛 ), am prins din zborul discuţiilor câte ceva şi mă miră că lumea se mai miră de atâta corupţie…

    Ce m-a mâhnit mai tare şi mai tare e că nenea ăsta a dat-o pe boală când a fost prins cu mâţele înghesuite-n sac…
    Tipic românesc 😦

  4. vouă chiar vi se pare că cineva conduce ceva?
    oi fi lipsit io oy, oy, oy… da’ NU!
    p-aici e despre de-a altele, sigur şi absolut, şi ştii că nu “mă bag” în politice

  5. paul g sandu…deci de-aia scrii tu asha bine. *am vazut videoul cu noica,sunt inca in soc culturwl. a mi se ierta, rog..

Leave a Reply

