Am fost provocat, pe blogul unui Gand licitat, sa ofer acest foarte putin (daca nu chiar deloc) dorit premiu cui cred eu de cuviinta. E limpede ca invitatia a venit tocmai la fix, asa cum ai descoperi, la razboi fiind, o cutie de cartuse numai bune pentru arma transformata, din lipsa de munitie, in baioneta.

Ravnitul premiu merge asadar la Cabral (rima e dovada ultima a potrivirii lucrurilor) care a avut, dragii mei “o saptamana groaznica”, “ajungand la capatul puterilor” si “nu s-a odihnit aproape deloc”. S-a conectat apoi, intr-o alta postare, la 220 V, intrand, precum curentul alternativ, in oscilarea “blogger prost-blogger destept”. Am speranta ca acest premiu il va scoate din priza si-l va reda existentei lui firesti de mai inainte. Tot pe aceasta cale, tin sa-l informez ca aparatul de pe care scriu are o autonomie de vreo 4 ore de care ma folosesc chiar acum. Prizele sint asadar numai mofturi pentru cei care se simt, iata, mai nedreptatiti chiar decat capra vecinului (n-am inteles de ce, in era corectitudinii politice, nu vorbeste nimeni si despre tapul vecinului?)

Inchei oferind la randu-mi aceasta posibilitate celor care vor vrea sa se foloseasca de ea pentru a “scurt-circuita” bocetul blogosferic:

Alexandru Marin Cella Dia

Andi Cristian Gabriela

Geanina Ivanuska Octavia

Iulia Natasa Ana Meetsun

Kismikismi

24 thoughts on “Zmeura de aur

  1. Paul,

    O fi fiind ocupat omul…
    Când ai o adunătură de lingușitori pe lângă tine, începi să crezi că ești indispensabil… Când cazi din grația divină ajungi la sensul comun al „indispensabilului” – acela de izmană.

  2. oh, eu citesc doar 3-4 bloguri – si n-au nevoie de zmeura de nici un fel 🙂 (si nici daca as gasi ceva “prost scris” nu l-as nominaliza… : ) )

  3. Paul, cred că mă autonominalizez
    măcar cu atîta să contribui şi eu la propăşirea blogosferei 😀
    da mîine că azi mi lene şi amavutosăptămînăgroaznicăşiamajunslacapătulputerilorşinum-amodihnitdelocpunct

  4. Pingback: Favs « Andi Bob
  5. n-a fost ușor,paul..să știi.
    am găsit chiar mai multe zmeurici.prea bune k să nu pun link,k să gustați și voi. :))

Leave a Reply

