Diei imi intinde o mana; i-o intind si eu “inapoi”, cu o anume intarziere, desi, daca incerc sa ma gandesc la personajele din cartile copilariei mele, ma pierd intr-un trecut nebulos, iar cautarea se sfarseste intr-un exercitiu (mai mult sau mai putin onest) de imaginatie. Dar nu, n-o sa inventez carti sau personaje, ci chiar o sa incerc sa-mi aduc aminte!

Paganel (din Copii capitanului Grant) pentru ca nimeni n-ar fi putut sa se descurge fara descoperirile lui si pentru ca o vreme intreaga i-am citit gresit numele (nu va spun cum, nu ma intrebati).

Vulpea (din Micul Print) pentru ca nu era doar sireata si rea, ca toate vulpile despre care citisem pana atunci

Apoi mi-au placut d’Artagnan, Winnetou, Ursu (din Ciresarii), si de turcul din Toate panzele sus care mi-a treit un profund interes pentru faptul ca avea o nevasta in fiecare port (daca imi aduc bine aminte).

Mi-au placut multi, multi altii, dar i-am uitat.. Ce frumos e sa uiti, nu?  nimic nu se poate pastra..

Dau mai departe leapsa tuturor celor care vor sa-si puna memoria la incercare, insa in special lor:

Al2lea, Alexandru Marin,  Amalia, Ana Pauper, Ana Usca, Andi, Ana, Calin Hera,  Cella, Cristian, Daurel,  Caius,  Gabriela, Gand licitat,  Geanina, Ivanuska, Octa, Kismikismi, Laura, Iulia, Ana

22 thoughts on “Leapsa…

  1. Paul, mersi că te-ai gândit la mine, însă eu – aşa mi-a venit în toamna trecută şi am spus-o atunci când a trebuit – nu mai preiau lepşe…
    Totuşi, am să spun aici la tine că am avut două personaje preferate. Şi fii atent că le-ai trecut şi tu:

    Winnetou, Ursu…

    Zi bună, Paul!

  2. Pingback: ŞOAPTE «
  3. Uff, încă n-am avut timp nici de cea cu zmeura, nu știu când mai ajung și la asta simpatică!
    Mie îmi zicea taică-meu Paganel, când eram mică. Pen’că mă rătăceam mereu…:)

  4. multumesc pt leapsa… sa inteleg ca tre sa vb despre… personajele ce ne-au inspirat copilaria…. hmm! ma gandesc si maine… o preiau ( sper sa am timp maine ) 🙂

  5. @ Cristian: Leapsa mea este, de fapt, un motiv de mare pinguire si veselie! 🙂
    Dar ma bucur sa aflu ca ti-au placut doua dintre personajele mele preferate…

  6. @ paul: mulțumesc mult pentru leapșă, am s-o onorez zilele acestea.

    @ Vania: te pomenești că ai mai multe bloguri ca mine 😮 eu am 17. majoritatea private sau profesionale.

Leave a Reply

