Cineva s-a gandit sa-mi ofere un premiu si eu, dupa o lunga absenta, si cu multumiri pentru ca n-am fost uitat, l-am primit. Inteleg ca trebuie sa-l ofer, la randu-mi, asa ca voi incerca sa ma achit onorabil de aceasta sarcina, oferind premiul urmatorilor:

1. Vania

2.Ana Pauper

3.Cella

4.Cristian

5. Dumitru Agachi

6. Elena Agachi

7. Gabriela Savitsky

8. Geanina

9. Ioana

10. Iulia

11. Octa

12. Meet the Sun

13. Ottilia

14. Piticii din mansarda mov

15. Ana Peride

16. Andi

17. Caius

18. Kismikismi

19. Mirela

20. Zanei

21. Gabi

p.s. ascultati prima bucata de Enescu apoi ascultati Simfonia a 6-a a lui Beethoven; o sa aveti o reala surpriza…

Daca ai primit premiul, va trebui :

1. Sa postezi premiul!

2. Sa oferi premiul la 12 prieteni! ( sau cati vrei tu )

3. Sa afisezi linkul lor!

4. Sa le dai de stire printr-un comentariu pe blogul lor!

5. Sa scrii din partea cui este premiul!

19 thoughts on “Revenire

  1. chiar deloc.mi-am mutat șatra într-un loc retras(cum ar veni devin pustnic în spațiul virtual). cine vrea să știe unde e peștera(muierii :)) ) poa să trimită mail la ana_peride@yahoo.com și are relpy garantat cu adresa.
    asta e tot.

  2. Paul, mulţumesc pentru acest superb dar. Încântată la maxim de muzica lui Enescu şi a lui Beethoven care seamănă, seamănă, seamănă…

    Mi-era dor de paginile tale, mă bucur că ai revenit.

    Un week-end minunat îţi doresc.

Leave a Reply

