O plimbare cu bicicleta intr-o zi insorita de duminica seamana, pentru un neamt, cu o iesire in spatiul cosmic. Caci pentru o astfel de plimbare sunt necesare imbracarea unui costum special, elastic, perfect pentru impiedicarea contactului direct cu mediul inconjurator si a unei casti care aduce, mai curand, cu cea a cosmonautilor. Nu pot lipsi in niciun caz perechea de ochelari protectori, ghetele speciale pentru pedalat, manusile inadins concepute pentru o priza perfecta la ghidon.

Desi comparativ mai mica, bicicleta este aproape la fel de bine dotata ca o nava spatiala, beneficiind de aparatura de masura viteza, altitudinea, temperatura, presiunea in pneuri si, in genere, restul parametrilor esentiali pentru efectuarea in deplina siguranta a unei plimbari cu bicicleta.

Lipsindu-mi aceste echipamente vitale unei plimbari in aer liber nu-mi pot asuma riscul de a face cativa pasi pe malul Dreisam-ului, multumindu-ma numai cu probele luate de echipajele umane carora le e la indemana o astfel de expeditie. Va trimit si voua cateva astfel de probe:

This slideshow requires JavaScript.

16 thoughts on “Conditiile de posibilitate ale unei plimbari cu bicicleta

  1. si eu, dar mai intai trebuie sa investesc cateva mii de euro in echipamente si alte cateva mii in teste; deci prevad o expeditie prin 2015-2017…

  2. eu am reusit sa inventez cicleta. adica bicicleta cu o roata lipsa. am pierdut-o. declar nula.

    un schimb de linkuri? 🙂

  3. ah, si tu vorbesti despre casti de cosmonauti.. si abia pot sa-mi scot din minte imaginea unei “caschete verzi” pe care Ignatius, idiotul principal din A confederacy of dunces, o poarta tot timpul. 😀 (si cat ma zbat eu cu romanul asta, in loc sa ma plimb cu bicicleta pe malul raului Meurthe, sa prind lebedele de aripi si sa zbor ca Eliza!)

  4. Dia:

    trebuie sa fie foarte frumoasa cartea, atunci! Eu nu prea mai am timp de carti acum, si aici in Germania sint si foarte scumpe creioanele colorate :))

  5. am o nostalgie acu fata de vechiul meu Pegas, pe care fratele meu mi l-a confiscat mai demult… pe cand si el avea cativa anisori, si care a disparut subit, fiind inlocuit de alta minunatie, intr-un “troc”al copiilor… asta pentru ca imi placeau mult mai mult bicicletele de pe vremea ceea… acum sunt “cu viteze”…

  6. Ce nume frumos are bicicleta asta – Pegas – pana acum nici nu mi-am dat seama, dar bmx-ul a fost calul inaripat care m-a aruncat o data peste ghidon. Asa ca nemtii, au si ei dreptatea lor.

  7. Eu tin minte ca aveam un bmx rosu iar sora mea un Pegas alb murdar. evident ca apoi au urmat mountain bike-urile pentru amandoua – eu iar aveam una rosie, ea avea una albastra. si pe urma nimic.. de 10 ani nimic!!! 🙂

  8. Pingback: 3 ani! « Nataşa

Leave a Reply

