Dragii mei cititori,

Poate că n-aş fi scris niciun cuvinţel în acest straniu jurnal virtual, dacă n-aş fi descoperit zilele trecute, dintr-o micuţă întâmplare, câteva caiete de poezii pe care mă chinui încă de atunci să le descifrez. După numele de pe copertă, dar şi după iniţialele cu care este semnată fiecare poezioară, am înţeles că sunt fericitul posesor al unei comori! Aveam în mână caietele de poezii ale Micului Prinţ. Mă simt astfel dator să vă las şi pe voi să le citiţi, pe măsură ce voi reuşi să le traduc şi să le descifrez.

Foarte interesant e faptul că fiecare scurtă poezioară are drept subtitlu o indicaţie ce trimite la o anumită bucată muzicală. Mă voi strădui, pe cât sunt în stare, să respect această indicaţie, şi să vă las să ascultaţi şi bucata muzicală cu pricina.

Iată ce am reuşit să desţelenesc până acum:

Copilul râdea, râdea, râdea

cu mâna pe jumătate întinsă spre stea

clătinându-şi capul roşcovan

ca pe o uriaşă acadea.

Copilul râdea, râdea, râdea

până când pasăre se făcea,

roşcovană ca o stea.

17 thoughts on “Caietul de poezii al Micului Prinţ

  1. Pingback: ANUNȚ «
  2. Va astept pe site-urile mele de poezii:poeziiscrisedediaconuoanarodica.blogspot.com,poeziilemelediaconuoanarodica.blogspo.com,poeziiledeazidiaconuoanarodica.blogspot.com

Leave a Reply

