….

mă mutasem într-o altă limbă

de timpuriu ce eram îmi plezniseră venele vederii

când strigasem în silă: Va veri!

ca nişte mere stricate mă dureau bulbii fragezi

ai ochilor revărsându-se din coşul ventriculelor

precum hematii uriaşe, lipsite de sâmburi.

de mirare mi se lipiseră gândurile de meninge, de zare

atârna de mine o duhoare ca o tulpină de o palidă floare

ca de un cal spânzurat vreo patru picioare

legănându-se în aerul greu, mucezit.

mă mutasem într-o altă limbă,

izbăvit, cu trupul îmbălsămat

mirosind a proaspăt asfalt

a cântec de ciocârlie cioplit în bazalt

mă sprijineam de trunchiurile săltate din pământ

ca nişte cristale de vânt

care fumegau prin aer frunzişe

ca să nu cad

cu braţele îndrăznind ca nişte abscise

către tine, preacuvioasa mea de toţi iubită

iubirea mea minerală

ziditoare de suflet în trup

în care locuiesc toţi străbunii mei

ca într-un stup

12 thoughts on “Prisaca

  1. eiii DA!!!
    DA
    DA
    DA 😀
    merita să aştept “în răbdare”, uite POEZIA!
    şi s-a făcut spărtură în ploaie: e SOARE!

Leave a Reply

