ah, ah, dolores! inima ta ca un banc de guvizi

inima mea ca o  corcoduşă

ah, ah, dolores! mâna ta alunecând pe balustradă

şalul tău alunecând, privirea ta

alunecând

lumea alunecând cu tine,

dolores! ochii tăi ca un banc de guvizi

tristeţea mea ca o corcoduşă

ah, ah, dolores! se lasă seara

se lasă seara, se lasă seara

ca o alunecare de teren.

iată! o lumină, dolores, ca o corcoduşă

ca un banc de guvizi

….

tăcerea ta, dolores, ca o respiraţie învelită în pleură

ca un cerc de fum

ah, ah, dolores! absenţa ta e împrăştiată prin mine

ca un banc de guvizi

ah, dolores! cât de frumoasă eşti

spânzurând de abajur, fericită.

19 thoughts on “descântec

  1. Daca doriti sa facem link exchange cu siteul http://www.wallpapershome.ro si http://www.jocurinoipentrucopii.ro sectiunea “Parteneri”,eu va adaug blogul in cele 2 siteuri in schimbul adaugari pe siteul dumneavoastra a linkului http://www.jocurinoipentrucopii.ro cu titlul “jocuri noi”

    P.S daca sunteti de acord cu link exchange-ul va rog sa imi trimiteti si numele siteului dumneavoastra cu titlul cu care vreti sa fie adaugat

    alina2006sm@yahoo.com

  2. Bine te-am regăsit, Paul… Recunosc că citisem descântecul atunci când l-ai postat, n-am lăsat comentariu (habar nu am de ce, sincer să fiu…). Dar citesc de fiecare dată când postezi pentru că eşti – nu te perii!!! – o surpriză literară deosebită într-o blogosferă care – observ eu – pierde la nivel calitate din ce în ce mai mult.

    Gânduri bune!

  3. Draga Cristi, sa stii ca si eu trec de multe ori pe la tine, citesc doua trei articole, si ies uneori fara sa las niciun comentariu…fac asta pentru ca ma simt cumva, acolo foarte familiar si intru asa cum ai intra in casa bunicilor, fara macar sa mai saluti. iti multumesc pentru cuvintele tale si ma bucur. caci, fara sa sper intr-o posteritate a textelor mele, sper macar intr-un prezent al lor 😉
    o seara buna sa ai,

  4. Mi-a placut.

    Totusi, o chestie: stiam ca guvizii sunt teritoriali si nu prea formeaza bancuri. Stau pe fundul apei si isi pazesc pietrele.
    Are amanuntul asta vreun rost in poem ?

  5. esti singurul care a facut observatia asta!! asa e, guvizii nu formeaza bancuri, ci sunt niste bancuri “explodate”, imprastiate…asta era ideea metaforei din poezie…
    bucuros de intalnire

  6. Şi eu, asemene. Era faină poezia oricare ar fi fost ideea metaforei. Parcă e un haiku turmentat !

  7. 🙂 asta samana cu un poem scris de mine, sometimes… 🙂 si cu o manea, drept sa-ti spun, eu marturisesc ca apreciez la manele nebunia asta a lor de a spune ca iubeste pe cineva in refrene si cuvinte incredibile… 🙂

    bucuroasa foarte de reincitire!

  8. ma gandesc acu la aparitia manelistilor in parlament 🙂 ce funny idee: cum ar fi de am fi condusi de manelisti ? 🙂 toata ziua sa roada seminte… ar fi vreo diferenta?

  9. @ Iulia:
    bine ai revenit, Iulia… de fapt, la mine e mai greu cu revenitul..caci in ultima vreme tot ….revin :). Dar foarte curand, de fapt, ce mai, chiar acum, o sa revin si pe la tine…

Leave a Reply

