Umorul meu se face simţit cu precădere la duş. Să luăm de exemplu ziua de astăzi. Intrat în cabina de duş, am învârtit un pic robinetul, cât să fâşâie numai apa, că de curs abia dacă o vedeai. Mi-era îngrozitor de frig şi apa era rece, dar cum am un simţ oarecum deplasat al umorului, m-am gândit să-mi fac o farsă. Am deschis numai robinetul de apă rece, mai întâi foarte puţin, apoi, luându-mă pe nepregătite, l-am învârtit la maxim. Aproape că am urlat de durere când m-a împroşcat jetul de apă îngheţată; mi se făcuse silă de duş. Atunci am izbucnit în râs, şi am închis robinetul. Ce umor formidabil, mă gândeam! Ieşind de la duş, un neamţ m-a întrebat într-o frumoasă limbă literară dacă păţisem ceva. Auzise, pe semne, urletele mele, cum le auzisem şi eu. Nimic, i-am răspuns; Sufăr de dublă personalitate, şi una dintre personalităţi nu are chiar atât de mult umor cât mi-aş dori. Ţărănoiul (era din Bayern) nici n-a zâmbit şi mi-a urat noapte bună. I-am urat şi eu lui, da’ mai mult în gând.

26 thoughts on “Umorul

  1. 🙂 Asta era, banuiesc, inainte de a mesteri tu cu foarfecul (sau cu ce ai mesterit) la robinet, asa-i?

    M-ai facut sa zambesc din toate venele. Merci.

    Zile frumoase pe meleaguri natale (sau mai putin natale, dar totusi dragi..).

  2. Salut Victor!!
    Ma bucur daca ti-a adus buna dispozitie scurta mea nivola :). Si mai ales multumesc pentru urari, iti doresc si tie o toamna frumoasa acolo, si sa ne vedem cat mai curand.
    p.s. nu chiar toti cei din Bayern sunt taranoi, mai sunt si taranoaice :))

  3. Buna ziua. Asociatia Consumatorilor de Media are placerea de a va invita la dezbaterea televizata “Victor Ponta fata in fata cu bloggarii”. Dezbaterea va avea loc in Club Spice , Calea Victoriei 21-23 (deasupra fostei Case de Moda Venus, langa Politia Capitalei), miercuri, 22 septembrie, ora 18.00. Va rog sa confirmati participarea printr-un mail la horeabadau@gmail.com .

Leave a Reply

