(in cuvinte si imagini)

O lansare de carte e ca o conspiraţie între lumea reală şi lumea imaginată care-şi dau întâlnire spre a-l pune într-o postură stranie pe autor, spre a-l lasa apoi, la finalul întâlnirii, într-o postură încă mai ingrată: spre a-l lăsa singur.

O lansare de carte e ca o conspiraţie între lumea reală şi lumea imaginată care-şi dau întâlnire spre a-l pune într-o postură stranie pe autor, spre a-l lasa apoi, la finalul întâlnirii, într-o postură încă mai ingrată: spre a-l lăsa singur. (Cred ca am mai scris asta o data…)

27 thoughts on “Cartea Iuliei – O lansare la inceput de toamna

  1. Felicitari si cat mai multe astfel de “posturi stranii si ingrate”!
    Foloseste-ti entuziasmul pe post de combustibil!

  2. mamă (ne))moşită singură cuvinte înainte…
    feliciări din suflet şi drum lin şi bun în lumea de necuvinte a căror înţeles îl au doar cei hăruiţi… întru cuvinte

  3. felicitari, draga prietene. felicitari. te astept in orasul discutiilor noastre, in orasul in care, daca nu ne-am fi intalnit, m-as fi ratat.
    PS off topic: cum se face ca sint in topul click-urilor la tine pe blog?:-s

  4. imi pare rau ca n-ai fost si tu acolo, ar fi fost frumos.. abia astept sa ajung si sa ne intalnim; mi-e tare dor de zilele alea in care ne plimbam prin librarii, discutand despre carti si despre autori, de zilele in care stateam, pana seara tarziu, in parcul de la drept, discutand..”si timpul creste-n urma mea/ ma-ntunec”
    p.s. poate pentru ca eu te vizitez mai des 🙂

  5. m-am tot uitat, dar nu m-am vazut! 😉 mi-ar fi placut sa fiu si eu pe acolo…

    sper ca data viitoare, vei ramane cu totul fara carti, dinainte de a ramane … singur, ceea ce, dupa parerea mea, nu e musai musai rau…

    salutari!

Leave a Reply

