când învăţ eu să scriu o să vă învineţesc tuturor retina, o să vă stropesc petele galbene şi petele oarbe cu benzină şi o să vă dau cristalinului foc, ca să simţiţi şi voi ce mare, nesfârşită dragoste de omenire zăcea în mine, mută, inexprimabilă, ca singurătatea unui bolnav de autism. e o doză de nebunie în iubirea asta a mea, recunosc, dar cât mi-ar plăcea să vă înflăcăraţi şi voi, măcar până la jumătatea nervului optic, de ea, să simţiţi măcar „vizual”, atât cât se poate simţi altfel decât cu foarfecele straniu al mâinilor care retează pretutindeni contururi şi împung mai înainte să îmbrăţişeze. când învăţ eu să scriu – şi tot o să învăţ până la urmă – o să-mi înfig cuvintele în timpanele voastre ca pe nişte mici instrumente de acupunctură, totuşi întru câtva dureros, pentru ca astfel să asurziţi şi voi de strigătul meu, de nestăvilitul meu dor de oameni care zace în mine ca un ţipar într-un mâl respirând smârcuri şi alge…sunt prea obosit ca să mai învăţ să scriu;

 

15 thoughts on “declaratie de iubire

  1. Deosebit, absolut deosebit! Ma bucur ca am ajuns pe aici, imi place mult ce am gasit. O sa revin cu siguranta.

Leave a Reply

