(Pseudo-moto: I´m simply the best/ Abgesehen von all the rest)

 

eu sunt o persoană stângace, radioactivă, albastră ca o intemperie, ca o pictură de picasso, tot ce îmi trece prin minte se colorează cu duiumul, închipuie-ţi, la vârsta mea! şi deja toate maşinile se opresc şi tac, străzile curg unele în altele alene, închipuie-ţi: eu singur, îmbrăcat în pantaloni şi cămaşă, aşteptând secunda în care; eu singur, bolnav, zăpăcit, aiurând; plouă şi mâinile mi se micşorează în buzunare până când pumnii ajung de mărimea unor gânduri, pumni rugători, netrebnici, plin de adjective, de strigăte, gravizi de gesturi înspăimântătoare; ce frumos funcţionează copacii, ce blând trebăluieşte pădurea în seara asta care fu una răscolitoare pentru amândoi. am zis amândoi, dar am glumit, eu eram singur până la rădăcina gâtului, de-acolo în sus mă îmbolnăveam mereu de schizofrenie, sus era delta trupului meu, inflorescență senilă, sus nu mai eram singur, dar ceilalţi erau toţi înspăimântători; închipuie-ţi! tot eu trebuie să-mi închipui; cu splendida mea prezenţă îi fac pe toţi inutili, în jurul meu clipocesc oaze de linişte, de nepăsare, grele de smochini, de curmali, de moleşitoare umbră. într-o zi voi fi în stare să fiu toţi, brusc, să suplinesc prezenţele voastre cu prezenţele mele; şi tu o să fii, într-o zi, afluentul meu, zâmbind leneşă, cu sufletu-ţi de mătase foşnindu-ţi în sânge; într-o zi care o să mă ia pe nepregătite şi o să mă ducă dincolo. întotdeauna.

9 thoughts on “eu sunt

Leave a Reply

