n-a trecut decât o zi de când eu şi Sue am învăţat să scriem. singuri, nedescoperiţi, vrăjitori ai magiei negre şi ai celei albe. n-a trecut decât o zi de când eu şi Sue am îmbătrânit într-o apă abia până la genunchi, singuri, răsfăţaţi, ea altar şi eu preotul singurătăţii noastre. n-a trecut decât o zi, şi încă o zi, nu mai ştiu, de când eu şi Sue ne-am întins pe pământ, cu feţele în sus, ca pe o pânză îngerească, eu mormânt şi ea crucea căpătâiului meu; eu şi Sue ştiam cât de adevărat era totul, singuri, nevindecaţi, lemn încă verde şi os încă tânăr; duh sfânt şi cristos înviat până la capăt; oricât de straniu ar fi, noi doi eram de ajuns căci eram totul, eu şi Sue, mişcători, eu vidul veşnic întunecat, ea străpungându-mă veşnic cu sori. noi doi, eu şi Sue, la o zi depărtare, cu timpul pe spaţiu călcând, cu moartea pe moarte călare.

 

5 thoughts on “eu şi Sue

  1. 2 entităţi inseparabile, trup şi suflet, limbă şi cuvânt, om şi menire, timp şi spaţiu… Paul şi poezia!

    mi-era dor de scrisul tău,

    Ottilia

  2. M-au trecut fiori cand tu si Sue ati trecut privind o clipa inspre mine.
    Si daca tu esti azi,
    iar Sue a fost ieri
    atunci timpul s-a inchis ca o scoica
    adapostind in secret carnea-i alba si moale ca pe o perla…

  3. Buna ziua
    Va scriu in speranta unui schimb de linkuri – 3 way link exchange – in sensul ca eu voi pune pe site-ul http://iasi-city.com iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
    Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

Leave a Reply

