9 thoughts on “Adevarul este cea mai rudimentara forma de minciuna

  1. adevarul e ca nu am mai citit prea demult de pe pagina ta smth new 🙂

    iti doresc toate cele bune, si de-abia astept articole noi,

    aceeasi…

  2. Va multumesc tuturor ca mi-ati scris cand eu – asa e, Iulia – am tacut de prea multa vreme.. Acum trebuie sa reinvat sa vorbesc si simt ca o sa dureze atat de mult de parca tocmai m-as fi nascut in Orasul Lacrimii, in Lancram

  3. Draga Otilia, cuvitele mi le astept si eu. De fapt, totul, la mine, e acum o asteptare absolut vida, dar cumva frumoasa in nepasarea ei.

Leave a Reply

